טריילר ראשון ל"המוטנטים החדשים" (The New Mutants)

לכבוד יום שישי ה-13 שחררה חברת פוקס את הטריילר הראשון ל"המוטנטים החדשים" (שם עברי לא רשמי), הסרט החדש ביקום המתרחב של סרטי ה"אקס-מן", שאמור לעלות על מסכי הקולנוע באפריל 2018. את הסרט מביים ג'וש בון שביים את סרט הנוער המצליח "אשמת הכוכבים". בון גם כתב את התסריט יחד עם קנאט לי, אשר כתבה לאחרונה את המותחן "חטוף" בכיכובה של האלי בארי.

כבר מתחילת הטריילר ברור לנו כי אנו עומדים בפני סרט גיבורי על שונה לחלוטין ונראה כי חברת פוקס מנסה להכניס לז'אנר, הדי שחוק יש להגיד, קצת אנרגיות חדשות. אם "דדפול" היה קומדיית אקשן בדירוג R, ו"לוגאן" היה סרט מהורהר על גבול האקזסציאנלי, הרי ש"המוטנטים החדשים" מתגלה כסרט אימה לכל דבר, עם וייב של תת הז'אנר, בית רדוף רוחות. אם זה יעבוד או לא, ימים יגידו, בינתיים התחושה היא שהשילוב עובד… אבל לא תמיד.

לא ידוע הרבה על העלילה של הסרט, להוציא העובדה (לפי הטריילר) שהוא מתרחש במוסד סגור, כנראה בית חולים מאולתר, בו מוחזקים מוטנטים צעירים שרק גילו את כוחם ועדיין לא יודעים בדיוק איך להשתמש בו.

מייזי וויליאמס, המוכרת לנו בעיקר כאריה סטארק מ"משחקי הכס", היא ראהן סינקלייר/וולביין. צ'ארלי היטון, אותו נראה בקרוב בעונה השנייה של "דברים משונים" כג'ונתן באיירס, מגלם את סם גאנת'רי/קנונבול. אניה טיילור-ג'וי ("ספליט") היא איליאנה רספוטין/מאגיק, אשר בחוברות הקומיקס לפחות, היא אחותו של קולוסס. הנרי זאגה, שחקן פחות מוכר שהופיע בתפקידי אורח בסדרות כמו "זאב צעיר" ו"13 סיבות למה", מגלם את רוברטו דה קוסטה/סאנספוט ובלו האנט מגלמת את דניאל מונסטאר/מיראג'. אליס בראגה (מהסדרה "מלכת הדרום") מגלמת את דוקטור ססילייה רייס שמהטריילר נראה כי היא הנבלית של הסרט, אם כי המקורות הקומיקסאים שלה הם שונים לחלוטין והיא אחת מאנשי האקס-מן.

"המוטנטים החדשים" יעלה בבתי הקולנוע בארצות הברית ב- 13 באפריל 2018.

השאר תגובה