הקרוסאובר הקרוב של ה-DC/CW בנובמבר, שני לילות, ארבעה פרקים, הרבה גיבורים

בשבוע השני של אוקטובר יעלו ברשת CW העונות החדשות של הסדרות, "החץ" (עונה 6 תחל ב-12 באוקטובר), "הפלאש" (עונה 4, תחל ב-10 באוקטובר), "אגדות המחר" (עונה 3 תחל ב-10 באוקטובר) ו"סופרגירל" (עונה 3 תחל ב-9 באוקטובר), ובכנס השנתי שערכה הרשת לאיגוד עיתונאי הטלוויזיה, חשפה הרשת כי כחודש וחצי מאוחר יותר, ב-27 בנובמבר, נזכה כבר לראות את הקרוסאובר השנתי שהפך למסורת בשנים האחרונות.

השינוי המהותי הגדול השנה הוא בכך שבמקום לפרוש את הקרוסאובר, שעדיין אין לו שם ועלילתו נשמרת בסוד, על פני 4 ימים, הוחלט לצמצם את האירוע לשני ימים בלבד ולהתייחס אליו כאל מיני סדרה של שני פרקים באורך של שעה וחצי כל אחד. הקרוסאובר יחל עם פרק בסדרה "סופרגירל" שישודר, כאמור, ב-27 בנובמבר ומיד אחריו יוקרן החלק השני, בפרק של "החץ", שתעבור באופן חד פעמי משידור בימי חמישי לשידור ביום שני. חלקים שלוש וארבע של הקרוסאובר ישודרו יום אחר כך, ב-28 בנובמבר ב"הפלאש" ו"אגדות המחר".

legends-of-tomorrow-invasion-5

מארק פדווויצ', נשיא רשת CW, אמר על הקרוסאובר המתקרב: "הקרוסאובר של שנה שעברה היה השבוע המוצלח ביותר בהיסטוריה של רשת ה-CW. השנה, חשבנו שהסדרות "הפלאש" ו"אגדות המחר" גם ככה משודרות באותו יום, אז מדוע שלא נצרף ל"סופרגירל" את "החץ" באופן חד פעמי ונהפוך את הקרוסאובר למיני סדרה של שני חלקים. אמרנו שננסה ונראה איך זה יעבוד. אולי בשנה הבאה נחזור שוב לפורמאט של ארבעה לילות".

השאלה הגדולה היא, מה תהיה עלילת הקרוסאובר, גרג ברלנטי, המפיק שעומד מאחורי סדרת ה-CW אמר: "בשנה שעברה הייתה לנו פלישה מן המאדים, אתה לא יכול להתעלות על דבר כזה, כי זה משהו שהוא אפי מבחינת רוחב ההפקה שלו. השנה הקרוסאובר יתמקד יותר בשינויים פרסונליים ולא בסצינות אקשן ענקיות. השנה הדילמות של הגיבורים תהיינה אמיתיות יותר, רגשיות יותר."

legends-of-tomorrow-invasion

"השנה אנחנו הולכים על האפקט הרגשי" ממשך פדווויצ', "אם בקרוסאוברים הקודמים כמעט ולא הייתה השפעה על המשך הסדרות השונות או על חיי הגיבורים, השנה זה שונה, ודברים שיקרו בקרוסאובר ישפיעו רבות על הסדרות ועל הגיבורים הראשיים וחבריהם. השנה גם החלטנו לצאת מהתבנית של 'כל פרק צריך להיות חלק אינטגרלי של הסדרה' והלכנו יותר לכיוון, 'זה פרק שהוא חלק מקרוסאובר, ממיני סדרה גדולה יותר שמשודרת בתוך סדרה קיימת'. בשנה שעברה למשל, הכנסו אלמנט של מסע בזמן בפרק של 'אגדות המחר' בקרוסאובר כי מסע בזמן הוא חלק מהסדרה הזו. השנה, הפרקים פשוט יהיו חלק מהסיפור הגדול ולא כל כך משנה באיזו סדרה הם קיימים."

אנחנו נמשיך לעקוב אחר הקרוסאובר שמן הסתם יהיה אחד האירועים הגדולים של עונת הטלוויזיה המתקרבת.

השאר תגובה