בקרוב "טרזן בכוכב הקופים" (בקומיקס)

חברת Boom! וחברת Dark Horse הודיעו על שיתוף פעולה מעניין שישלב שניים מהכותרים המוכרים בהיסטוריה "כוכב הקופים" ו"טרזן". זו אינו הפעם הראשונה שהקומיקס של "כוכב הקופים" פוגש גיבורי תרבות, ממש בתחילת ימינו דיווחנו על מיני סדרה אחרת שפורסמה, ששילבה את "כוכב הקופים" עם "מסע בין כוכבים".

את המיני סדרה, שתמנה חמש חוברות, כותב טים סילי, אחד היוצרים הפופולארים היום שעומד מאחורי כותרים מוערכים כמו HACK/SLASH, BATMAN ETERNAL ו- GRAYSON ודיוויד פוקר (CYBORG). את המיני סדרה יצייר פרננדו דנינו (Captain Midnight).

TRZPOTA-1-PG-02-cd64c

המיני סדרה מתרחשת ביקום בו טרזן, איש הקופים, לא נשכח בג'ונגלים של אפריקה וגודל על ידי גורילות, אלא נשכח בכוכב הקופים וגודל על ידי שתיים מהדמויות היותר מוכרות בעולם הזה, זירה וקורניליוס, לצד בנם הביולוגי, מילו. שני הכותבים מבטיחים כי הם מצאו הסבר מאוד הגיוני לחבר בין שני העולמות של הפרנצ'ייז הללו וכי העובדה שטרזן גדל בקרב הקופים האינטיליגנטים של "כוכב הקופים" היא רק ההתחלה של סיפור די מטורף. ווקר מוסיף כי שני הכותרים הללו, המבוססים על סיפורים קלאסיים, עוסקים בהבדלים שבין האדם לחיה וזה מה שהוא וסילי מתכוונים לחקור.

כמו כן, השניים מתכוונים לשמור על המאפיינים המוכרים של שני הכותרים כדי שקוראים וותיקים ירגישו בנוח ועם זאת, הם מברכים על ההזדמנות להציג את הכותרים הקלאסיים הללו, לקהל צעיר וחדש יותר.

המיני סדרה תצא לחנויות הקומיקס בספטמבר. הראיון המלא עם סילי ופוקר באתר Comic Book Resources.

השאר תגובה