טריילר ראשון לרימייק של דיסני ל-"חברי הדרקון אליוט"

דיסני ממשיכים עם מגמת החידושים לסרטים קלאסיים שעשו והשנה נראה לפחות שני חידושים, הראשון הוא ל"ספר הג'ונגל" שיגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-14 באפריל והשני הוא חידוש לאחד הלהיטים של דיסני בשנת 1977, "חברי הדרקון אליוט" אשר יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-11 באוגוסט והתחדש בטריילר מלא ראשון (ופוסטר):

התקציר העברי הרשמי של הגרסה החדשה, אשר מתרחשת בימינו (בניגוד לתחילת המאה הקודמת בו התרחש הסרט המקורי): במשך השנים, מר קארבר (רוברט רדפורד) שימח את הילדים המקומיים בסיפוריו על דרקון אכזרי השוכן עמוק בתוך היערות של מערב האוקיינוס ​​השקט. לבתו גרייס (ברייס דאלאס הווארד), העובדת בתור שומרת יערות, הסיפורים האלה הם קצת יותר מעשיות, עד שהיא פוגשת את פיט. פיט הוא ילד בן 10 מסתורי, ללא משפחה ובלי בית הטוען כי הוא חי ביער עם דרקון ענק ירוק בשם אליוט. מן התיאורים של פיט, אליוט נשמע דומה להפליא לדרקון מהסיפורים של מר קארבר. בעזרתה של נטלי, ילדה בת 11, בתו של ג'קי, בעליה של המנסרה המקומית, גרייס יוצא לגלות מאיפה פיט בא, לאן הוא שייך ואת האמת על הדרקון.

מי שלא מכיר, "חברי הדרקון אליוט" הוא סרט מוסיקלי משפחתי חביב של אולפני דיסני, חלקו עם שחקנים בשר ודם וחלקו באנימציה (בעיקר זו של הדרקון אליוט). הסרט יצא לאקרנים ב – 1977 וביימו אותו שני בימאים בעלי שם, דון צ'אפי, מסרטי הפנטסיה הנודעים של כל הזמנים, "ג'ייסון והארגונאוטים" (1963) ולצידו דון בלות', שהיה במאי האנימציה ולימים יהפוך לבמאי בעל שם שביים סרטי אנימציה נפלאים כמו "פייבל והחלום האמריקאי, "סודה של נים", "המסע לעמק החלומות" "גן עדן לכלבים" ועוד. בגרסה המקורית לצד הילד שון מרשל (שהקריירה הקולנועית והטלוויזיונית שלו נתקעה בשנות השמונים) הופיעו שחקנים מאוד נחשבים בזמנו כגון, מיקי רוני, שלי וינטרס ורד באטונס.

את הגרסה המחודשת כתב ומביים דיוויד לאורי שהסרט האחרון שביים, "נאהבים מחוץ לחוק" הוא הסרט הרחוק ביותר שאפשר לחשוב עליו כאשר המילים, משפחתי, מוסיקלי או מתאים לילדים, נמצאים באותו משפט. לצד השחקן הצעיר והמתחיל אוקס פגליי משחקים שחקנים ידועי שם כגון ברייס דאלאס האוורד ("עולם היורה"), קארל אורבן ("סטאר טרק"), ווס בנטלי ("משחקי הרעב") והשחקן הוותיק רוברט רדפורד ("קפטן אמריקה חייל החורף").

נראה כי הגרסה החדשה, כמו הרבה גרסאות מחודשת שחברת דיסני עושה לסרטיה, נראית הרבה פחות ילדותית ויותר רצינית וקודרת, ככה זה נראה (ונשמע) ב- 1977:

הפוסטר של הגרסה המחודשת:

petes-dragon-remake-poster 01

השאר תגובה