ביקורת "החץ" עונה 3 פרק 20: הנופל

הביקורת השבועית של "החץ" מוגשת בחסות העמותה למלחמה בפלאשבקים מיותרים.

זהירות, מוצר זה עלול להכיל ספוילרים!

בפרק הקודם של "באטמן" (זו כבר לא בדיחה, אלא עובדה): ת'יאה "נרצחת" ע"י ראס אל גול כדי… להוכיח פואנטה…? כנראה במחשבה שאם ההר לא נפל על מוחמד מספיק חזק, אולי אם נדקור את אחותו של מוחמד הוא יבוא אל ההר! במילים אחרות, ראס הורג לכאורה את ת'יאה כדי שאוליבר ייכנע סופית ויקבל את הצעת העבודה שלו. כמובן שהצוות מתנגד נחרצות לכך שאוליבר יהפוך לראש השד החדש, במיוחד מלקולם (חלק מהצוות, אה? ואוו…) אבל אחרי הפגיעה האנושה בת'יאה, את אוליבר לא מעניין שום דבר אחר. הצוות ממריא לנאנדה פרבאט ומתקבל בזרועות פתוחות ע"י ליגת המתנקשים.

אחרי טקס ביזארי למדי וטבילה במימי מעיין הלזארוס, ג'ייסון, ארר… ת'יאה מתעוררת לחיים, שבורה במקצת, כפי שמלקולם הזהיר מראש. אוליבר מבין שעליו לכבד את ההסכם עם ראס ולרשת את מקומו, מה שגורם לפליסיטי להתעמת עם ראס (שימי לב אל מי את מדברת, פשוטת עם שכמוך). ראס מספר לפליסיטי שבעבר גם הוא היה כאוליבר, עם אישה שאהב ואנשים קרובים ללבו, אך נאלץ לבחור בין חיי יקיריו לבין "גורלו". הוא מייעץ לפליסיטי לנצל את רגעיה האחרונים עם אוליבר (רגע אחרי שריי נפרד ממנה כי הבין למי נתון ליבה) לפני שייאלצו להיפרד לעד. מה שמוביל לסצנת סקס לוהטת ומשעממת בו-זמנית.

Arrow_3.20

אחרי תינוי האהבים בין פליסיטי לאוליבר, היא מנסה את המובן מאליו ומסממת את בחיר ליבה כדי להבריחו בחזרה הביתה. תכנית זו נכשלת כשאוליבר מתעורר באמצע הדרך (מה?!) והוא פוקד על אנשי הליגה להוריד את נשקם כמנהיגם העתידי, ומפנה דרך לחבריו לברוח. כאשר ראס מגלה כי מסיאו\סאראב הוא שסייע לצוות לברוח בכך שהרג כמה שומרים, ראס.. חס על חייו (למה אף אחד לא מת בסדרה הזו?!) ראס מסביר כי מסיאו הוא שבגד בו ולא סאראב, וכי מסיאו מת לחלוטין מיום זה והלאה בעקבות הודאתו בחטאו. בדיוק כפי שאוליבר קווין חייב למות, ורק החץ , אל סא-הים, ייוותר.

עוד למדנו בפרק, בעקבות שיחה בין דיגל ומסיאו, את מה שידענו מזמן: אקיו נהרג באופן כלשהו, מה שפיצל את הזוג ימאשירו והוביל את מסיאו אל זרועות הליגה.

עוד בפרק: פלאשבק מיותר על המרדף אחרי נשק האלפא והאומגה שבידיו של גנרל שרייב; לא… קרה… שם… כלום. אני מבקר את הסדרה הזו במשך כמעט כל העונה, למעט השבוע שעבר (מתנצל, דרך אגב), ונכון לעכשיו אני מרגיש שאם לא נקבל איזשהו סיום מפוצץ, מפתיע ומשנה סדרי עולם… יהיה לי קשה מאוד לרצות לסקר את העונה הרביעית.

ציון: 2
ratings-tv-2

השבוע אין רפרנסים, אבל אלה שרידי הפרק הקודם:
ג'ייק סימונס\דת'בולט: אין הרבה להרחיב עליו, נבל בעל שליטה בחשמל.
אופל סיטי: עיר פעילותן של מספר דמויות, בייחוד בני משפחת נייט (המקושרת לסטארמן, מנהאנטר ופאנטום ליידי) ואלונגייטד מן.
– "דיקסון קניון 4116": כותב הקומיקס צ'אק דיקסון מפורסם בזכות עבודותיו על החץ הירוק, באטמן, נייטווינג, רובין, פאנישר עבור מארוול, ויצירת Birds of Prey.
– "גנטנר ויאונט": רפרנס שחורג מגבולות הקומיקס – שחקני עבר של קבוצת הבייסבול מילווקי ברוארס ג'ים גנטנר ורובין יאונט.

השאר תגובה