הפלאש 1.11: המולה וזעם

ספוילר "הפלאש" עונה 1 פרק 11

Flash_1.11_small

הגאווה של האריסון וולס עומדת בעוכריו ועלולה לפגום בתכניותיו, ולא מובן כיצד הוא לא זיהה זאת מראש, מאחר ונראה כי מדובר בנוסע בזמן מהעתיד. עדיין אין בידינו את כל הפרטים ולא ידוע האם הוא נמצא כעת בהווה כדי לשנות את האירועים כך שיתקנו את עתידו, או שעצם הימצאותו בהווה היא כדי לכוון את המסלול למקום הרצוי. הגאווה הזו גבתה קורבנות שונים בגלל אסון מאיץ החלקיקים שהמציא, אך השבוע התגלה קורבן גדול יותר, בן טיפוחיו שוולס בגד באמונו.

אמנם הארטלי ראת'אוויי היה טיפוס ידוע לשמצה לפני שפוטר ממעבדות סטאר, אבל התאונה רק חיזקה את נחישותו לחשוף את וולס במערומיו. ההודאה הפומבית של ד"ר וולס אולי האנישה אותו בפני הציבור, אבל המטרה האמיתית של ראת'אוויי בזהותו החדשה התגלתה כילד המאומץ החדש והאהוב, הפלאש.

מעבר לתבוסה של ראת'אוויי בסופו של יום (אף שהוא הבטיח שלא סיים את תפקידו, וכי יש לו מידע בנוגע לרוני ריימונד) והווידוי של וולס, נוכחותו של בארי ריככה את וולס מאז הכירו, והפעם דחפה אותו גם להודות בחשיבותו של סיסקו, מטרה לחציו של הארטלי בעבר ואחד מקורבנותיו של החלילן. יום אחד יגיע רגע האמת וסודו של וולס יתפוצץ בפני כולם, אבל עכשיו הסובבים אותו סומכים עליו ואחד על השני, והתגבשה שם משפחה קטנה וחביבה.

מישהו שלא השתכנע לגמרי בתמימותו של וולס הוא ג'ו ווסט. בעבר הוא כבר גילה שהאריסון הסתיר מידע על ימיו הראשונים בסנטרל סיטי, והקריב את הידידות המתפתחת בין שניהם, אולם המתקפה על ביתו של הדוקטור העלתה שוב חשדות ישנים וחדשים. ג'ו לא מוותר בקלות ושולח את אדי לחקור בסתר את וולס. ייתכן שהסודות של וולס לא יישארו קבורים לאורך זמן.

הארטלי ראת'אוויי\Pied Piper: הוריו של הארטלי הופיעו בפרק הקודם והוזכר כי הם מתנכרים לו. הפעם תורו של הארטלי, מנבליו המפורסמים של הפלאש בקומיקס. Pied Piper הוא אחת הדמויות החד-מיניות הראשונות בקומיקס גיבורי על, ויצא מהארון בפני וולי ווסט בתחילת שנות ה-90, לאחר שהשתקם והפך לאחד מחבריו הטובים.
Royal Flush Gang: כנופיית השודדים על אופנוע שהופיעה בתחילת הפרק נראית כגרסה חדשה של משפחת שודדי הבנק מהעונה הראשונה של "החץ".
Central City Picture News: העיתון הגדול בעיר ומקום עבודתה של אייריס כצלמת.
Speed Force: וולס מזכיר את הספיד פורס, אליו מקושרים כל בעלי יכולת המהירות ביקום DC.
– "ועדת נוריס": פול נוריס (1914-2007) היה צייר קומיקס ואחד מיוצריו של אקוומן.
– לא מצאתי מקביל בקומיקס למייסון ברידג', העיתונאי הנרגן והמנטור החדש של אייריס, אולם קשה להאמין שמדובר בשמות זהים ללא סיבה: מייסון טרולברידג' היה שכן וחבר קרוב של וולי ווסט, ואף ניסה בעצמו לפעול כויג'ילנט אך כשל.
– השבוע גיליתי שמורנה בקארין מבצעת את קולו\קולה של גדעון, העוזר\ת הממוחשב\ת של וולס בחדר הנסתר.

ציון: 3.5
ratings-tv-3-half

פורסם במקור ב"קפה+טלוויזיה"

 

 

 

השאר תגובה