"לא זמן למות" – טריילר אחרון לפני עליית הסרט לבתי הקולנוע

קורונה או לא קורונה, נראה כי עולם שוברי הקופות מתחיל אט אט להתעורר לו, אחרי שסרטי דיסני/מרוול הכניסו בקופות מאות מליוני דולרים, הגיע תורו של ג'יימס בונד שיגיע לבתי הקולנוע בסוף החודש (אם כי מכירת הכרטיסים כבר החלה!) לקראת היציאה, שוחרר הטריילר האחרון של "לא זמן למות" הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד בכיכובו של דניאל קרייג שייכנס לנעלי הסוכן החשאי 007 בפעם האחרונה בהחלט. זהו הסרט ה-25! בסדרה הרשמית ואם אתם זקוקים לסיבות להגיע לקולנוע כדי לראות את הסרט, הטריילר הזה בהחלט מספק את העבודה.

ב-"לא זמן למות", בונד שעזב את השירות הפעיל, נהנה מחיים שלווים בג'מייקה. אולם, כמצופה, שלוותו היא קצרת מועד כשחברו הוותיק פליקס לייטר מה- CIA מתייצב בבקשה לעזרה. המשימה, חילוץ מדען חטוף, מתגלה כבוגדנית מהצפוי, ומובילה את בונד על עקבותיו של נבל מסתורי חמוש בטכנולוגיה חדשה ומסוכנת:

בשנה הבאה נציין 60 שנה לסדרת הסרטים האמריקאים הארוכה בהיסטוריה (בכל זאת, סדרת סרטי גודזילה, שהחלה בשנת 1954 מקומה מובטח) סדרת סרטי ג'יימס בונד. הסדרה נכנסה היישר ללב הצופים בעזרת משפט אחד קצר, "קוראים לי בונד, ג'יימס בונד", הנעימה האלמותית של מונטי נורמן וכמובן קטעי האקשן המרהיבים, הנשים היפות (שהזיקו קריירה של מספר שחקניות), הגאדג'טים ועוד. במהלך השנים סדרת הסרטים, שחלק מהסרטים שבה יכולים להחשב לא מותאמים לזמננו, מבחינת ה"פוליטיקלי קורקט", המיזוגניות שיש בהם וכמובן השובניזם והסקסיזם (וזהו, סיימנו את החלק המטיפני של הידיעה). בסרט ה- 25 בסדרת סרטי ג'יימס בונד, דניאל קרייג חוזר לגלם את דמות הסוכן החשאי בפעם החמישית והאחרונה. לצידו של קרייג נראה את ראמי מאלק, לאה סדו, בן ווישו, נעמי האריס ורייף פיינס. הסרט שהיה אמור לצאת במקור אי שם בחודש נובמבר של שנת 2021 נדחה פעם אחר פעם בעקבות התפרצות מחלת הקורונה, וכעת, סוף סוף הוא מגיע לבתי הקולנוע.

התקציר העברי הרשמי:
ב'לא זמן למות', בונד כבר אינו בשירות פעיל והוא נהנה מחיים שלווים בג'מייקה. שלוותו מופרת כאשר חברו משכבר הימים פליקס לייטר מה-CIA מופיע ומבקש את עזרתו. המשימה להציל מדען חטוף מסתבכת מעל למצופה ומובילה את בונד להתחקות אחר נבל מסתורי החמוש בטכנולוגיה חדשה ומסוכנת.

"לא זמן למות" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-30 בספטמבר.

השאר תגובה