טריילר ראשון ל"הבאטמן" (שם לא רשמי) בכיכובו של רוברט פטינסון

בסוף השבוע האחרון נערך אחד מאירועי הגיקים הגדולים של השנה… און-ליין, המדובר הוא כמובן ב-DC FanDome שסיפק לא מעט כותרות, כוכבים וגם טיזרים וטריילרים לסדרות, סרטי קולנוע ומשחקים המבוססים על הדמויות האהובות והמוכרות של חברת DC. את החלק האחרון של האירוע סגר אחד הטריילרים המצופים ביותר, גרסתו של מאט ריבס (שאחרי על הריבוט המרשים לסרטי "כוכב הקופים") לסיפורו של האביר האפל, The Batman בכיכובו של רוברט פטינסון כברוס ויין המוכר גם כבאטמן.

השאלה הגדולה שנשאלה, מעבר ל"מה? עוד פעם ריבוט לבאטמן" (ואני כבר חושב על על הוריו של ברוס וויין הצעיר שיצטרכו שוב, לצעוד בסמטה האפילה ושוב להיתקל באותו רוצח ושוב להעביר את ברוס הצעיר את אותה טראומה שראינו – מי יודע כמה פעמים – על מסך הטלוויזיה והקולנוע), הייתה, אז מה שונה הפעם? חוץ מליהוקו של שחקן צעיר יותר. נראה שהטריילר מספק את התשובה והכי הסרט הולך לכיוון אפל יותר, ואולי, אם אפשר להגדיר את זה ככה, ראליסטי יותר וכמובן שחייבים שיר שיתנגן ברקע, הפעם זו להקת "נירוונה" והשיר "משהו בדרך".

הסרט מזכיר יותר את סרטי דיוויד פינצ'ר (זודיאק, שבעה חטאים) ופחות את סרטי כריסטופר נולן. ככה שנראה שיש לנו כאן דרמת מתח עם נבלים הזויים ושרוטים ו… איזה אחד שקוראים לו באטמן. רוברט פטינסון מוביל צוות שחקנים שכולל את זואי קרביץ בתור אשת החתול, פול דנו בתור הרידלר, ג'פרי רייט כמפכ"ל גורדון, ג'ון טורטורו בתפקיד כרמיין פלקונה, פיטר סרסגארד כגיל קולסון, פרקליט מחוז גות'אם, ג'יימה לוסון בתפקיד בלה ראאל, מועמדת לראשות העיר בגות'אם, אנדי סרקיס בתור המשרת האלמותי אלפרד, וקולין פארל בתור הפינגווין.

ריבס שיתף את התסריט עם מטסון טומלין, שלא כתב הרבה דברים קודם לכן, אם כי בימים אלו ניתן לראות בנטפליקס את הסרט "פרוייקט פאואר" שכתב. ההפקה נאלצה לעצור את הצילומים בחודש מרץ עקב התפשטות נגיף הקורונה, אך ריבס וצוות ההפקה מקווים לחזור לעבודה בחודש ספטמבר. אם הכל ילך על פי התכנון, The Batman יעלה על האקרנים ב-1 באוקטובר, 2021.

באטמן נפתח ב -1 באוקטובר 2021.

השאר תגובה