וידאו ישראלי: 8 הגרסאות הכי מוזרות של ספיידרמן

תודו (אנחנו מודים) כבר הרבה זמן שלא שמענו את הפתיח המלהיב של חברינו מערוץ Geekverse יגאל ודניאל שנוהגים לברך את באי הערוץ במשפט: "שלום לכם גיקים וגיקיות יקרים" (בדרך כלל בקולו של יגאל). הערוץ (שהמשיך להעלות סרטונים במהלך הקורונה והסגר) העלה לא מכבר סרטון מדליק ומאוד מלמד על "8 הגרסאות הכי מוזרות של ספיידרמן" וזאת לאחר שבעבר הערוץ העלה כבר סרטון "8 החליפות הכי טובות של ספיידרמן".

אם אתם אוהבים את היקום של ספיידרמן, תשמחו לדעת שבערוץ העלו עוד מספר סרטונים המרחיבים על העולם של מטפס הקירות החביב. סרטון המוקדש לספיידרמן של שנות האלפיים, מיילס מורלס, סרטון המוקדש לאחד האויבים הגדולים של ספיידרמן, ונום, ואפילו סרטון שמוקדש לאחת הגרסאות הכי מוזרות של ספיידרמן, ספיידר-האם (ועל כן הוא לא מופיע בסרטון הנוכחי).

הסרטון הנוכחי מביא לכם רשימה מאוד מוזרה, אבל גם מאוד מעניינת של 8 הגרסאות הכי מוזרות של ספיידרמן, כאמור, בלי "ספיידר-האם" (שמאוד מתאים לרשימה הזו) שזכה לסרטון משל עצמו. ברשימה תוכלו למצוא דמויות אהובות כמו פני פארקר מיקום 14512 או כמו שאתם מכירים אותה (מהקומיקס או מהסרט "ספיידרמן ממד העכביש" כ-זו עם הרובוט). יוקו מורי, הספיידרמן מיקום 70019, ספיידרמן שנראה לראשונה במנגה שיצאה בשנת 1997 ומספר סיפור די דומה לפיטר פרקר שאנחנו מכירים. הסרטון כולל עוד גרסאות מוזרות של ספיידרמן מיקומים שונים וממדינות שונות.

חברי Geekverse ישובו אלינו עם סרטונים נוספים

השאר תגובה