טריילר חדש (ואזהרת ספויילרים) ל"ספיידרמן: רחוק מהבית"

עוד לא נרגענו מ"הנוקמים סוף המשחק" ומרוול ממשיכה להכות על הברזל החם עם טריילר חדש ל"ספיידרמן רחוק מן הבית" אשר, על פי דברי קווין פייגי, הוא החלק האחרון בסאגת "אבני האינסוף" או אם תרצו, סיומו של פייז' 3 של היקום הסינמטי של מרוול. הוצאת טריילר סמוך כל כך ליציאת "סוף המשחק" (כן, קשה להאמין שהסרט בסך כל יצא לפני שבועיים) הצריכה אזהרת ספויילרים עצבנית, כי בטריילר יש התייחסויות ל"סוף המשחק" שעשויות להרוס לכם במידה ועדיין לא ראיתם.

באופן מפתיע וקצת הומוריסטי, טום הולנד, שמגלם את פיטר פרקר/ספיידרמן הוא זה שמזהיר אתכם מספויילרים. זה מצחיק כי טום הולנד, עם השנים, נחשב לאחד המספיילרים הגדולים של סרטי מרוול כשהוא פולט לא בכוונה (או אולי כן בכוונה) כל מיני ספויילרים בתכניות ארוח אלו ואחרות. אחרי אזהרת הספויילרים – מגיע הטריילר, שאנחנו חייבים להודות שהוא טוב יותר מהטריילר הקודם שיצא ובהחלט עוזר להרמת הציפיות (לא שהוא צריך כל כך בשלב הזה, אנשים יילכו לראות את הסרט בכל מקרה):

התקציר העברי הרשמי:
פיטר פארקר חוזר ב'ספיידרמן: רחוק מהבית', הפרק הבא בסדרת 'ספיידרמן: השיבה הביתה'! הפעם גיבור העל הידידותי מצטרף לחבריו נד, אם-ג'יי ושאר החבורה לחופשה באירופה. אולם תכניתו להשאיר מאחוריו לכמה שבועות את עולם גיבורי העל משתבשת במהרה, כאשר הוא מסכים לעזור לניק פיורי לפענח את התעלומה מאחורי מספר התקפות של יצורים אשר זורעים הרס ברחבי היבשת.

"ספיידרמן רחוק מהבית" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-4 ביולי.

השאר תגובה