וידאו (כפול 2): ברייק-דאון לטריילר הראשון של קפטן מרוול

אחד האירועים הגדולים של השבוע האחרון היה שחרורו של הטיזר טריילר הראשון של קפטן מרוול. נכון שהטיזר עצמו לא ממש מגלה את הסיפור, ולכן התגייסו שני גופים, לא אחד, כדי לעשות סרטוני ברייק-דאון של הטיזר טריילר.

הראשונים הם יגאל ודניאל, חברי Geekverse שלקחו את הטריילר ונתחו אותו מכל זווית אפשרית, כולל רפרנסים לקומיקס עצמם, ניחוש של מי הדמויות השונות שהופיעו (כמו זו של ג'וד לאו) וכמובן, על ההשלכות שיש למלחמת האינסוף על הסרט, למרות שהוא מתרחש בשנות התשעים. כל זאת בנימה חביבה וגיקית להפליא.

שימו לב, שני הסרטונים כוללים ספויילרים לסרטים שהיו, ואם הניחוש שלהם נכון, כולל ספוילרים לסרט שיגיע:

מי שעוד הפשיל את שרווילי העריכה שלו ולא נשאר חייב, הוא גיל גולן, "שובר מסך"  בשבילכם, ששאלת שפיותו עדיין מוטלת בספק (ברצינות אנחנו מחפשים פסיכיאטרים מומחים שיוכלו לבדוק את הבחור ההורס הזה). גולן לוקח את הטריילר ומשלב בין ביקורת לבין סטנד אפ לבין משהו שאנחנו לא כל כך הצלחנו להגדיר (אבל הוא בהחלט R-RATED). גולן מנסה לעורר ספקולציות ולמרות שבין הסרטים יש כמה דברים ותובנות דומות, הם שונים לחלוטין במהות שלהם.

התקציר העברי הרשמי:
אולפני מארוול מציגים – "קפטן מארוול", הרפתקה חדשה המתרחשת בשנות ה-90, תקופה שטרם נחשפה ביקום הסינמטי של מארוול. הסרט עוקב אחרי מסעה של קרול דנברס כשהיא הופכת לאחת מהגיבורים החזקים ביותר ביקום. בזמן שמלחמה גלקטית בין שני גזעים חייזרים מגיעה לכדור הארץ, דנברס מוצאת את עצמה וקבוצה קטנה של בני ברית בעין הסערה.

"קפטן מרוול" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-7 במרץ 2019.

השאר תגובה