"חיות הפלא 2: הפשעים של גרינדלוולד" טריילר מלא ראשון

שנה וחצי עברה מאז ראינו את "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", הספין אוף הראשון של "הארי פוטר" בקולנוע. הסרט הראשון, שנכתב על ידי ג'יי קיי רולינג, זכה להצלחה גדולה ולא היה ספק שנראה סרט המשך. הסרט ההמשך, "חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד", יעלה בבתי הקולנוע בארץ ב- 15 בנובמבר. כעת שחררה חברת האחים וורנר טריילר מלא ראשון שמעניק לנו הצצה ראשונה לסרט ההמשך המצופה. דיוויד ייטס, הבמאי שביים את הסרט הראשון בסדרה אך גם את ארבעת הסרטים האחרונים בסדרת סרטי הארי פוטר (החל מ"הארי פוטר ומסדר עוף החול") חוזר לכסא הבמאי גם בסרט השני מתוך חמישה סרטים שמתוכננים. הסדרה מרחיבה את המיתולוגיה של הארי פוטר ומתרחשת בשנות העשרים של המאה הקודמת. ג'יי קיי רולינג כתבה את התסריט גם של התסריט החדש.

הסרט השני ממשיך את הרפתקאותיו של ניוט סלמנדרה (אדי רדמיין) מ"המחלקה לרישוי ופיקוח על יצורי הפלא" וחבריו שמגוייסים על ידי דמבלדור הצעיר (ג'וד לאו) לאתר את הנבל גלרט גרינדלוולד שבונה צבא כדי להילחם בבני האנוש והיצורים שאינם יצורים קסומים:

בעוד הסרט הראשון התרחש בעיר ניו יורק, חלק גדול מהסרט החדש מתרחש בעיר פריז שבצרפת כשהתכנון המקורי הוא שכל אחד מהסרטים יתרחש בעיר שונה ברחבי העולם. עם זאת, הטריילר מחזיר אותנו לאחד המקומות האהובים בסדרת "הארי פוטר", בית הספר לקוסמים הוגוורת'. הטריילר גם טומן בחובו כמה איסטר אגס לסרט הקודם ולסדרת הארי פוטר.

לצד אדי רדמיין נראה בסרט את דן פוגלר, זואי קרביץ, עזרא מילר, קתרין ווטרסטון, אליסון סודול ועוד.

"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב- 15 בנובמבר.

השאר תגובה