"מפצח האגוזים וארבע הממלכות", טריילר ראשון ומרהיב

כמעט שנה לפני שהסרט יעלה בבתי הקולנוע, חברת דיסני לא מפספסת הזדמנות להלהיב אותנו, בייחוד בתקופת החגים. לקראת חג המולד (זמן בו חלק גדול מהמשפחות בארצות הברית  מבלות בבתי הקולנוע) שחררה חברת דיסני טריילר ראשון, ודי מרהיב יש לציין, לאגדת "מפצח האגוזים", תחת שרביט הבימוי של לאסה הלסטרום (שוקולד, נשמה של כלב), אחד הבימאים הוותיקים שפועלים היום. לא מכבר הודיעה חברת דיסני כי הסרט יוצא לצילומי השלמה, עליהם יפקח הבמאי, הוותיק לא פחות, ג'ו ג'ונסטון, מי שביים בעבר את "מותק הילדים התכווצו" וב-2011 ביים את, "קפטן אמריקה".

הבסיס לסרט הוא הספר הנודע "מפצח האגוזים ומלך העכברים" מאת המחבר הגרמני א.ת.א. הופמן (שם עט של הסופר אֵרְנְסְט תֵאוֹדוֹר וִילְהֵלְם הוֹפְמָן). הספר, שלא מכבר ציין יום הולדת 200, יצא בשנת 1816 אולם הוא נודע בעיקר תודות לסוויטה לבלט שכתב צ'ייקובסקי בשנת 1892, אחת הסוויטות המפורסמות והפופולריות ביותר לבלט שמבוססת באופן חלקי על הסיפור. בסרט, לצד השחקנית הצעירה מקנזי פוי, נוכל לראות את קירה נייטלי, הלן מירן (בתפקיד המלכה האם המרשעת ג'ינג'ר), מורגן פרימן ועוד:

התקציר העברי הרשמי:
כל מה שקלרה (מקנזי פוי) רוצה זה מפתח – מפתח מיוחד שיכול לפתוח קופסה עם מתנה יחודית. חוט זהב שמוצג בפניה במסיבת החגים השנתית מוביל אותו אל המפתח הנכסף – שמיד נעלם אל תוך עולם מקביל משונה ומסתורי. שם פוגשת קלרה חייל ושמו פיליפ, חבורת עכברים ושליטים החולשים על שלוש ממלכות: ממלכת השלג, ממלכת הפרחים וממלכת הממתקים. כדי להשיג את המפתח ולהשיב את ההרמוניה לעולם, קלרה ופיליפ חייבים לחצות את הממלכה הרביעית, ביתה של המלכה האם ג'ינג'ר (הלן מירן).

"מפצח האגוזים וארבע הממלכות", יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-1 בנובמבר 2018.

השאר תגובה