ביקורת, "ריק ומורטי" עונה 3, פרק 4 – המזכים 3: חזרתו של הורס העולמות

לא האמנתי שזה יגיע, אבל זה קרה, ופרק ארבע בעונה השלישית – "המזכים 3: חזרתו של הורס העולמות" היה פשוט מאכזב.

נכון להיום, העונה השלישית הייתה בעיקר עונה שנתנה לסדרה המשכיות, סיפור אחד רציף שאשכרה לימד ונתן לצופים איזשהו טיימליין,אך השבוע הפרק הרגיש מאוד out of place, כאילו הסדרה ניסתה ללכת לכיוון אחר וזה פשוט לא עבד, והכיוון הזה היה בעיקר פארודיה על שומרי הגלקסיה, או לפחות ניסיון לפארודיה כי בפועל קיבלנו דמויות שיותר דומות לדמויות מליגת הצדק (למשל, אלן ריילס שהוא לחלוטין טוויסט ריק ומורטי-י על הגרין לנטרן) או סופרנובה, היא נראית ומרגישה כמו סטארפייר.

אפילו הנבל ״הורס העולמות״ הוגדר על ידי היוצרים כ״מה היה קורה אם ת׳אנוס היה עושה ילד עם דומסדיי והילד הזה היה עושה ילד עם עוד מפלצת מחרידה״, ויפה שהוא קיבל כל כך הרבה הייפ וזכה ל-0% זמן מסך, אז בשביל מה?!

אהבתי שהפרק קיבל את טוויסט ״המסור” אבל הטוויסט הזה הזכיר משהו אחר, עוד פרק שהיה מלא הייפ ולא בדיוק עמד בציפיות שלו. כן "שרלוק", אני מסתכל עלייך ועל סיום העונה השלישית שלך, זה אפילו נראה כאילו מכוון כאשר בשלב מסוים ריק חובש את הכובע המפורסם של שרלוק תוך כדי שהוא מחלק משימות

Rick and Morty 0304 - 03

ואם כבר בריק עסקנו, ריק הוא דמות שנעה בין הנבל לגיבור, אפשר להגיד שהוא סוג של אנטי גיבור, אבל בפרק הזה הוא פשוט היה שמוק מוחלט שלא עניין אותו כלום חוץ מלפרק ולהשמיד את המזכים. בפרק הזה הוא סתם נקמן על שום דבר, הוא בסופו של דבר היה סוג של משמיד עולמות כי פשוט לא אכפת לו.

אני מבין את הצורך בלהראות את הצד הזה בריק אבל זה הרגיש כמו הפרק הכי לא נכון לעשות את זה, זה פרק שהיה בו כל כך הרבה פוטנציאל לצחוק על גיבורי העל והתרבות שקמה לתחייה יחד עם "איירון מן" בשנת 2008, תרבות שבה אנחנו מחכים כמו כבשים לסרט הבא, תרבות שבה אנחנו… מורטי.

Rick and Morty 0304 - 05

אז כן, יכול להיות שהרמון ורוילנד עשו פה הפוך על הפוך וכמו ש<ספוילרים לספיידרמן השיבה הביתה> בסוף הקרדיטים היה נראה כאילו פשוט צוחקים עלינו כצופים עם הסצנה של קפטן אמריקה כך גם הרמון ורוילנד ניסו לעשות </סוף ספוילרים לספיידרמן השיבה הביתה> אבל עדיין, לשחרר פרק כל כך לא קשור ועשוי בצורה פחות או יותר עצלנית, אחרי כל ההייפ הזה? Boo, not cool!

ועם זאת, נקודת זכות? היה אזכור לישראל בפרק.

זהו, הוצאתי את זה מהמערכת!

השאר תגובה