"הפלאש" עונה 4 – ליהוקים, טריילר ופרטים נוספים

הסופ״ש האחרון, בו התרחש קומיקון סן דייגו, היה גן עדן לגיקים, טריילרים, פוסטרים והכרזות להמונים, ובניהם, גם הטיזר לעונה הרביעית של הפלאש. מי שעוקב אחרי הביקורות שלי לסדרה יודע שאני לא מסתיר את יחסי האהבה-שנאה שלי עם הסדרה, בעיקר שנאה אחרי העונה השלישית המזעזעת, ולכן, כשיצא טיזר חדש לא ממש התרגשתי.

אבל בכל זאת, יש בי איזו שהיא תקווה, בעקבות הטיזר, שאולי הסדרה קצת תשתנה בעונה הנוכחית, במיוחד לאור הדינמיקה בין סיסקו לוואלי, שלמרות שנראתה על המסך לשניות בודדות, נראת כמו הדבר הכי טוב שקרה לסדרה מזה הרבה זמן, ולכן, יהיה כיף להתחיל את העונה בלי בארי (חבל שלא גם בלי אייריס), כמו שכבר אמרתי מספר פעמים, וואלי הוא פלאש קליל יותר מבארי, יותר כיפי, אז אני אשמח יותר לראות ממנו. אבל בואו נעצור לרגע את שטף הכתיבה וניתן לכם להציץ בטריילר, תהיות ושאלות, אחר כך:

תהייה גדולה שיש לי מהטיזר – קייטלין לא ברחה לחפש את עצמה? מה היא עושה במעבדות סטאר? ושימו לב שהעונה הרביעית תתרחש חצי שנה אחרי ארועי העונה השלישית (למה הפרש הזמן הזה? כנראה כדי לאפשר אולי עד משחקי זמן כפי שהיוצרים של הסדרה אוהבים).

יש דבר אחד שמרגש אותי לגבי העונה החדשה, דבר כלכך פעוט ועדיין כלכך שכשגיליתי אותו קפצתי מאושר לרגע בכיסא שלי, ושימו לב לזה.

trejo-flash

דני-פאקינג-טרחו מצטרף לקאסט של הסדרה, כן! דני טרחו! מאצ׳טה בכבודו ובעצמו הולך להיות הבריצ׳ר – עוד צייד ראשים קופץ בין מימדים – כמו ג׳יפסי. ולמה? כי הוא אבא שלה! ואני בטוח שהוא לא הולך לעשות חיים קלים לסיסקו ולהוסיף לדינמיקה של הסדרה המון ספייסיות כמו שרק הוא יודע!

לגבי הליהוק של הנבל הראשי – ניל סנדילנדס, שלוהק לתפקיד הטינקר – אני לא יודע, לא מכיר אותו (אם אתם צופים אדוקים של הסדרה "ה-100" הוא גילם שם את טיטוס לכמה פרקים), אבל הוא נראה מתאים סך הכל. ויש נבלה נוספת בעונה, קים אנגלברכט שמגלמת את "המכונאית" (The Mechanic).

אם יש לנו דינמיקה מגניבה בין סיסקו ו-וואלי ויש לנו את דני טרחו, יותר משניהם ואני אולי אהיה מרוצה!

העונה הרביעית של "הפלאש" תעלה לשידור ב-10 באוקטובר.

השאר תגובה