טריילר חדש ל"ת'ור ראגנארוק" מקומיקון סאן דייגו

קומיקון סאן דייגו השנה עושה עבודה מצוינת בלהשאיר את הכותבים של האתר ערים לאורך כל סוף השבוע. אחד הרגעים המרגשים ביותר במהלך סוף השבוע היה שחרורו של הטריילר החדש של "ת'ור ראגנרוק", הסרט הבא ביקום הסינמטי של מרוול, אותו נראה בתחילת חודש נובמבר בבתי הקולנוע. נזכיר כי את ת'ור, ראינו בפעם האחרונה בתפקיד ראשי (לא הופעת אורח קצרצרה) רק ב-2015, ב"עידן אולטרון", הוא לא הופיע ב"מלחמת האזרחים" ונראה כי בזמן הזה היה עסוק בלהגן על אסגארד מפני הלה. בחודש אפריל זכינו לראות קטעים ראשונים מתוך הסרט וכעת מגיע הטריילר החדש ואם אתם צריכים עוד קצת (סליחה, הרבה) שמן למדורת ההייפ של הסרט, לחצו על הPLAY:

את הסרט מביים הבמאי הניו זילנדי טאיקה ואיטיטי ולצד כריס המסוורת', מארק ראפולו וטום הידלסטון שחוזרים לגלם את ת'ור, ברוס באנר (ההאלק) ולוקי, נראה את קייט בלאנשט, אידריס אלבה, ג'ף גולדבלום, אנתוני הופקינס וקארל אורבן.

התקציר העברי הרשמי:
בסרט החדש ת'ור כלוא בצד השני של היקום ללא הפטיש שלו ומוצא את עצמו במרוץ נגד הזמן כדי לחזור למקום הולדתו, אסגארד, ולעצור את חורבן העולם שלו ולהציל את הציביליזציה מפני בידי איום חדש, רב עוצמה ואכזרי. אבל קודם הוא חייב לשרוד בתחרות גלדיאטורים קטלנית נגד בעל בריתו לשעבר ועמיתו לנוקמים – הענק הירוק!

"ת'ור ראגנארוק" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-2 בנובמבר.

מרוול שחררו גם פוסטר חדש לסרט (לחצו על התמונה להגדלה):

thor-ragnarok-poster 01

השאר תגובה