"המגדל האפל", טריילר חדש (וכנראה אחרון)

אנחנו נכנסים לחצי השני של הקיץ ונראה כי מכונת הבלוקבסטרים של הוליווד מאטה את הקצב. נכון, אנחנו עוד לא ראינו את רובוטריקים (שיעלה כאן באוגוסט) וממש בקרוב נוכל לראות את "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" ובל נשכח את "כוכב הקופים: המלחמה" שעולה בסוף השבוע. אבל להוציא אלו, סרטי האפקטים הגדולים, התקציבים המנופחים והאקשן הבלתי נגמר, כבר מאחורינו.

אחד הבלוקבסטרים האחרונים שיסגרו לנו את הקיץ יהיה "המגדל האפל" המבוסס על סדרת הספרים הפופולארית של סטיבן קינג. הסרט מעמיד שוב את המלחמה שבין הטוב והרע למבחן כשהפעם האקדוחן (האחרון?) אותו מגלם אידריס אלבה, נאלץ להילחם ב"האיש בשחור" (מתיו מקונוהי) על עתיד האנושות. חברה סוני שחררה טריילר חדש (וכנראה אחרון) שהפעם שם דגש לא קטן על קטעי האקשן והאפקטים של הסרט:

התקציר העברי הרשמי:
ישנם עולמות אחרים. 'המגדל האפל' של הסופר המוערך סטיבן קינג מגיע למסך הגדול. האביר האחרון, רולנד (אידריס אלבה), תקוע בקרב נצחי עם וולטר או'דין, הידוע גם כ'איש בשחור' (מתיו מקונוהי), נחוש למנוע ממנו לכבוש את המגדל האפל, אשר מחזיק את היקום כולו. כאשר גורל העולם תלוי בכך, הטוב והרע נפגשים בקרב האולטימטיבי, כאשר רק רולנד יכול להגן על המגדל מהאיש בשחור.

"המגדל האפל" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-10 באוגוסט.

השאר תגובה