טריילר ל"מסיבת נקניקיות" – האוכל מחזיר מלחמה

לא פעם אנחנו מתלוננים שאין סרטי אנימציה למבוגרים, וחלק גדול מסרטי האנימציה שמגיעים לארץ – להוציא מקרים בודדים שמוקרנים פעם או פעמיים ביום בשעות לא תמיד הכי נוחות, מגיע בדיבוב לעברית. אולם כעת, נראה כי סרט האנימציה החדש "מסיבת נקניקיות" הולך לשנות את התמונה (ותוך כדי זה לגרום להרבה אנשים לאבד את התיאבון להרבה זמן). הסרט מספר את סיפורו של האוכל שלנו, לא הטבעוני, לא הצמחוני, אלא האוכל שאנחנו אוכלים, מהחסה ועד הלחמנייה, מהפיצה ועד לקטשופ, והמראות לא יפים ואנו בני האדם יצורים די אכזריים. לא מכבר יצא לסרט טריילר נוסף:

את הסרט, שבהחלט לא פונה לקהל צעיר (בייחוד לאור השפה והאלימות שבו) ביים קונרד ורנון שביים את "שרק 2", "מפלצות נגד חייזירם" ו"מדגסקר 3". בין השחקנים המדובבים ניתן למצוא את סת' רוגן (שגם כתב את התסריט והוא אחד המפיקים המרכזיים של הסרט), ג'ונה היל, קריסטין וויג, מייקל סרה, ג'יימס פרנקו, פול ראד, אדוארד נורטון, סלמה האייק ועוד.

"מסיבת נקניקיות" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-11 באוגוסט.

התקציר העברי הרשמי:
היכונו למסיבה הכי פרועה בסופרמרקט, אותה מובילים הקומיקאים הכי חמים של הוליווד. תארו לכם את סת רוגן, קריסטן וויג, ג'ונה היל, ג'יימס פרנקו, פול ראד, אדוארד נורטון וסלמה הייק תורמים את קולם למצרכים יומיומיים אותם אנחנו קונים בסופר כמעט כל יום. הסרט הוא אודות נקניקיה אחת המובילה קבוצת מצרכים בסיסיים שנמצאת בכל סופר, במטרה לגלות מה באמת קורה כאשר הם נבחרים לעזוב את את הצרכנייה אל הלא נודע…

השאר תגובה