אקס-מן אפוקליפסה- טריילר ופיצ'רט על הנבל המרכזי

בעוד עשרה הימים, ב- 19 במאי (כן, שוב אנחנו שבוע לפני ארצות הברית), תעלה בבתי הקולנוע ההרפתקה החדשה של האקס-מן בהנהגתו של צ'ארלס אקסאוויר. הפעם יעמדו האקס מן מול האויב האולטימטיבי, אפוקליפסה, המוטנט הראשון והחזק ביותר בעולם, אשר קיים עוד מימי מצריים העתיקה ובמהלך השנים הצליח לנכס לעצמו כוחות של מוטנטים רבים.

בריאן סינגר, אשר הוביל את הפרנצ'ייז ביד רמה מאז תחילת שנות האלפיים (כן, קשה להאמין, אבל הסרט הראשון יצא בשנת 2000!) חוזר לכיסא הבימוי ומחזיר את השחקנים והדמויות האהובות מהסרטים הקודמים. חברת פוקס שחררה טריילר נוסף, אחרון כנראה, ופיצ'רט אשר מסביר את המקורות של אפוקליפסה (הפיצ'רט מייד אחרי הטריילר).

הטריילר הרשמי:

פיצ'רט, מי הוא אפוקליפס:

התקציר העברי הרשמי:
אחרי הלהיט הבינלאומי – אקסמן: העתיד שהיה, חוזר הבמאי בריאן סינגר עם אקסמן: אפוקליפסה.
אפוקליפס, המוטנט הראשון והחזק ביותר ביקום של אקסמן מבית מארוול, צבר את כוחותיהם של מוטנטים רבים אחרים והפך לאלמותי ובלתי מנוצח. הוא מתעורר אחרי אלפי שנים ומגייס צוות של מוטנטים חזקים וביניהם מגנטו המיואש (מייקל פסבנדר) כדי לטהר את האנושות וליצור סדר עולמי חדש שעליו הוא יוכל לשלוט. כשגורל העולם תלוי על בלימה, רייבן (ג'ניפר לורנס), בעזרתו של פרופסור X (ג'יימס מאקבוי) חייבים להוביל צוות של מוטנטים צעירים על מנת לעצור את הארכי-נבל הגדול מכולם ולהציל את האנושות מכיליון.

אקס-מן אפוקליפסה יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-19 במאי.

One thought on “אקס-מן אפוקליפסה- טריילר ופיצ'רט על הנבל המרכזי”

השאר תגובה