לוקס טיל הוא "מקגייוור" החדש

לא מכבר פורסם כי רשת CBS מתכוונת להחיות את אחת הסדרות הפופולאריות של שנות השמונים, "מקגייוור"' שהפכה בין לילה את כוכבה, ריצ'ארד דין אנדרסון (לימים קולונל גק' אוניל בסדרה "סטארגייט SG-1) לשם מוכר ברחבי העולם, וכל נער ונערה שגדלו ניסו להרכיב פצצה או לחלץ את עצמם מצרה בעזרת עטיפה של מסטיק ומהדק תוך שהם מזמזמים את נעימת הנושא המפורסמת.

אתר חדשות הבידור Deadline מיידע כי CBS מצאה את המקגייוור החדש שלה, צעיר יותר, בדמותו של לוקס טיל, מי שמוכר לאוהדי סרטי הקומיקס כהאבוק, אלכס סאמרס, אחיו של סקוט סאמרס בסרט "אקס-מן ההתחלה" (ובקרוב נראה אותו גם ב"אקס-מן אפוקליפסה"). טיל בן ה-25 (לעומת ריצא'רד דין אנדרסון שהיה בן 35 כשהסדרה עלתה לשידור) יגלם את הדמות הראשית של הסוכן החשאי אנגוס מקגייוור שמצליח לחלץ את עצמו ממצבים מסוכנים בעזרת הדברים הכי פשוטים ונגישים כמו גומיות, עטיפות של מסטיק, אולר קטן וכדומה.

MacGyver01

הסדרה תהיה בעצם פריקוול לסדרה המקורית ובה נראה איך מקגייוור הצעיר מגוייס לשרות הארגון הסודי ואיך הוא מנצל את תושייתו וכישוריו בכדי לפתור בעיות ולחלץ את עצמו ואת חבריו. ג'ושוע בון (Fan Girl) לוהק בתפקיד חברו הטוב של מקגייור. לפיילוט כבר לוהק בעבר ג'ורג' איאדס (CSI).

הסדרה המקורית שודרה בין השנים 1985 ל-1992 וכללה 139 פרקים ו-2 סרטי טלוויזיה. היא כמעט מיידית הפכה להצלחה וזכתה למעמד של קאלט כששמה הפך לביטוי לשון ברחבי העולם לאנשים שמצליחים לחלץ את עצמם ממצבים עגומים בעזרת תושייה וקור רוח.

נעימת הנושא המפורסמת של הסדרה המקורית:

השאר תגובה