מריון קוטיאר, מייקל פסבינדר, בעיבוד הקולנועי של משחק המחשב Assassin's Creed

זוכת פרס האוסקר מריון קוטיאר, המוכרת לקהל חובבי המדע בדיוני מסרטים כמו "התחלה" ו"עלייתו של האביר האפל", מצטרפת למייקל פסבינדר, בעיבוד הקולנועי על פי משחק המחשב Assassin's Creed.

את הסרט מביים ג'סטין קורזל שלאחרונה ביים את פסבינדר וקוטיאר בעיבוד קולנועי ל"מקבת" של שייקספיר שאמור לעלות על האקרנים במהלך השנה. פסבינדר, המוכר לנו כמגנטו הצעיר בסרטי "אקס-מן", מקושר לפרוייקט כבר לא מעט זמן ויגלם את התפקיד הראשי. עדיין לא ידוע איזו דמות תגלם קוטיאר וההפקה ממשיכה בתהליך הליהוק בימים אלו. נראה כי הסרט ייצא לצילום לקראת סוף השנה ואם הכל יילך כשורה, נוכל לראות את הסרט, שיופץ על ידי חברת "פוקס המאה העשרים", ב-21 בדצמבר 2016.

Macbeth - Michael Fassbender, Marion Cotillard
מריון קוטיאר ומייקל פסבינדר מתוך העיבוד החדש ל"מקבת" שיעלה בהמשך השנה בבתי הקולנוע

האתר המקצועי Deadline, כותב כי פסבינדר וקוטיאר חתומים על הופעה במספר סרטים, במידה והסרט הראשון יהפוך להצלחה קופתית והחברה תצליח להפוך אותו למותג.

Assassin's Creed הוא אחד ממשחקי המחשב המצליחים בשנים האחרונות, ומכר, נכון להיום, למעלה מ- 91 מיליון יחידות. הוא פותח על ידי חברת "יוביסופט" ויצא לראשונה ב-2007. פופולאריותו הביאה ל-8 משחקי המשך רשמיים, קומיקס (שיצא בצרפת), ספרים ולא מעט מרצ'נדייז.

סדרת המשחקים, שהם שילוב של מדע בדיוני וארועים היסטוריים, מספרת על יריבותם של שני מסדרים סודיים עתיקים, "המתנקשים" ומולם "אבירי טמפלר" והקשר שלהם לגזע שהיה קיים על כדור הארץ לפני בני האדם, אך הושמד בסערת שמש. סדרת המשחקים מתחילה ב-2012 וגיבורה הוא דסמונד מיילס, ברמן שחונך כמתנקש אך ביקש לעצמו חיים שלווים יותר. כמובן שזה לא מחזיק מעמד הרבה זמן ודסמונד מוצא את עצמו נאלץ להשתמש בכישוריו בעל כורחו.

3 thoughts on “מריון קוטיאר, מייקל פסבינדר, בעיבוד הקולנועי של משחק המחשב Assassin's Creed”

    1. הקומיקס שכולל בתוכו את 3 החוברות של דיסי + הרומן הגרפי הראשון נקרא assassin creed: subject 4
      (הקומיקס עוקב אחר הסיפור של דניאל קרוס, (המתנקש הבוגד מאססין קריד 3) ואחרי האב הקדמון שלו ניקולאי אורלוב {רוסיה 1888})

      הקומיקס השני נקרא Assassin's Creed : Brahman,
      (עוקב אחרי הסיפור של מהנדס תוכנה באבסטרגו שנחשף לדברים שהוא לא היה אמור לראות ואחרי האב הקדמון שלו {שברח לי השם שלו} שחי בהודו בתחילת המאה ה19 )

      חוץ מהספרים האלו יש את הספרים בצרפתית שתורגמו לאנגלית ועוקבים אחרי הסיפור של דזמונד + אבות קדמונים נוספים שלו, שעלילתם מתרחשת בין המשחקים…
      (יש חמישה ספרים מהסדרה הזאת, נראה לי…)

  1. מילה לגבי הקומיקס,

    הקומיקס יצא לא רק בצרפת,
    למעשה דיסי פרסמה לפני כמה שנים 3 חוברות שהובילו לעוד 2 רומנים גרפים,
    (קומיקסים דיי טובים…)

השאר תגובה