הפלאש 1.12: מטורפת עליך

ספוילר "הפלאש" עונה 1 פרק 12

Flash_1.12_small

אמנם כבר היו נבלים "נחותים" או לא מפותחים בעונת הבכורה של "הפלאש", אבל ייתכן ש-Peek-a-Boo מסמלת את גירוד תחתית החבית בשלב מוקדם מדי. אם זה היה משחק מחשב, שואנה באאז הייתה יריבה סטנדרטית, או הבוס של השלב הראשון לכל היותר. לראייה, בדרך האנטי-קלימקטית בה בארי לכד אותה.

אם מתעלמים מסיפור הנבל השבועי, האירועים האחרים היו מצוינים. בייחוד התקדמות מתבקשת בפיתוח דמויותיהם של קייטלין וסיסקו. לאחר תקופה ארוכה בה ד"ר סנואו דרכה במקום וסירבה להמשיך הלאה, היא מקבלת את העובדה שרוני איננו, ומשתחררת. יותר מדי. הסצנות המשותפות שלה עם בארי היו משעשעות, אך גם קידמו את מערכת היחסים החברית ביניהם, מבלי להתעקש על רמיזות רומנטיות כלשהן. שני אנשים שכשלו במימוש אהבותיהם לאחרים, תומכים זה בזו ויוצאים לקרוע את העיר. כבונוס, בארי פגש מישהי חדשה וגילינו שהוא יכול לשיר (לא מפתיע, מאחר וגרנט גוסטין השתתף ב"גלי").

סיסקו פישל בסופו של דבר בהתמודדות עם הארטלי ראת'אוויי, כשהסכים לשתף איתו פעולה ולגלות מה קרה לרוני ולפרופ' סטיין, אולם כל מה שקדם לכך העלה אותו כמה רמות מעל דרגת הסיידקיק החכם-אך-מבודח. סיסקו יודע להילחם וגם התכונן מראש לבגידתו הצפויה של הארטלי, אף שלבסוף נפל לתחבולותיו. אין ספק שנראה שוב את הארטלי, והיריבות המתמשכת שלו עם סיסקו . אולי במפגש הבא סיסקו כבר יוכל להתמודד איתו באמצעות כוחות על משלו?

בקו העלילה של אייריס לא היו התפתחויות משמעותיות למעט ניסיונותיה לפרוח בעבודה החדשה, ותודות לפלאש\בארי קיבלה הזדמנות להראות שהיא יותר מבלוגרית שמתמחה בגיבור העל עם הפופולריות הגואה. על הדרך, נחמד לראות שיחסי הידידות של אייריס ובארי התחדשו והתגברו על מטען וידוי האהבה שלו. למרות זאת, היה יותר מהנה לראות את הבעת פניה כשגילתה שבארי יוצא עם לינדה פארק, עמיתתה לעבודה.

שואנה באאז\Peek-a-Boo: שואנה (בקומיקס לאשון) היא פושעת עם היכולת להשתגר לכל מקום.
לינדה פארק: כתבת טלוויזיה ואהובתו של וולי ווסט (בהמשך אשתו ואם ילדיו). ההופעה שלה כמושא אהבה של בארי בסדרה מוזרה, מאחר ובקומיקס היא זוגתו של וולי, האחיין של אייריס, איתה בארי מתחתן בסופו של דבר. וולי, כפי שכבר כתב פה לא מעט בעבר, היה הסיידקיק של בארי ולאחר מותו הפך לפלאש. לינדה כבר הופיעה בקצרה בתחילת העונה ע"ג מסך טלוויזיה, אך לוהקה מחדש לקראת הרחבת התפקיד.
גורילה גרוד: אחרי שתי הרמיזות הקודמות, זכינו לקמאו של קוף האדם עם מוח העל.
– סיסקו: "אתה לא היחיד שמבין ברעידות."

ציון: 3
ratings-tv-3

One thought on “הפלאש 1.12: מטורפת עליך”

השאר תגובה