גרסה מחודשת לסרט האימה הקלאסי, "הבועה"

חובבי האימה הקלאסית (בייחוד פוסט מלחמת העולם השנייה)ז זוכרים בחיבה את סרט האימה THE BLOB, או בשמו העברי "הבועה". בימים אלו נמסר כי הבמאי סיימון ווסט ("קון אייר", "הבלתי נשכחים 2") יביים גרסה מחודשת.

הסרט המקורי, אשר יצא בשנת 1958 ידוע בעיקר בזכות שני דברים, העובדה שהוא פתח את הדלת בפני שחקן צעיר ויפה תואר בשם סטיב מקווין (שהפך לאחד השחקנים ההוליוודים המצליחים ביותר) ובסצינת הקולנוע, בה היצור דמוי הג'לי, תוקף צופי קולנוע תמימים שבורחים ממנו בזעקות שבר.

עלילת הסרט המקורי היא פשוטה ביותר. מטאור מתרסק על כדור הארץ (ליד עיירה אמריקאית קטנה במרכז ארצות הברית, שם כל החייזרים ומטאורים טועים מגיעים) ומתוכו יוצא ייצור אורגני דמוי ג'לי שכל מה שהוא עושה זה לטרוף בני אדם וכך הוא הולך וגדל.

הסרט זכה למספר עיבודים וסרטי המשך, המוכרים שבהם הם Beware! The Blob משנת 1972 אותו ביים לא אחר מאשר לארי הגמן (ג'יי. אר. מהסדרה "דאלאס") וגרסה מחודשה שנקראה פשוט THE BLOB אותו ביים צ'אק ראסל ("המסיכה" עם ג'ים קארי, "מלך העקרבים") ושיחק בו קווין דילון, אחיו הצעיר של מאט דילון שלימים יככב בסדרת הטלוויזיה "הפמליה" בדמותו של ג'וני "דרמה" צ'ייס אחיו של וינסנט צ'ייס.

Steven McQueen
סטיבן מקווין מ"יומני הערפד" הוא נכדו של סטיב מקווין, כוכב הגרסה המקורית של "הבועה"

מה שכן, יש לנו הצעה למפיקי הסרט, שתהווה מחווה חביבה לסרט המקורי משנת 1958, להקו את השחקן הצעיר סטיבן ר. מקווין (ג'רמי גילברט מהסדרה "יומני הערפד") שהוא נכדו של סטיב מקווין.

השאר תגובה