הסרטים שצפויים לנו במהלך 2020 (פוסט קורונה מתעדכן)

עדכון 21.07.2020 – עוד סרטים נדחו לאחר פרסום הכתבה. "TENET" של כריסטופר נולן, שהיה אמור לצאת ב-12.8 נדחה לזמן בלתי מוגבל וכרגע אין לו תאריך יציאה. הסרט "מולאן" נדחה מתאריך 20 ביולי, והועבר ל-21 באוגוסט. חברת ההפקה של סרט האנימציה החדש בכיכובו של "בוב ספוג" הודיעה כי הסרט לא ייצא בסופו של דבר לבתי הקולנוע בארצות הברית ויגיע היישר לצפייה ביתית בשרותי ה-VOD השונים, ומאוחר יותר יוקרן בשרות הסטרימינג CBS ALL ACCESS במהלך שנת 2021. "ביל וטד 3" נדחה גם במעט, וייצא בסוף אוגוסט.

הפוסט המקורי:

עולם הקולנוע מושבת כבר מאמצע חודש מרץ, כבר שלושה חודשים שבתי הקולנוע הפסיקו להקרין סרטים, הפצת סרטים חדשים נעצרה, הפקות נעצרו ונסגרו ומאות אלפי אנשי תעשייה נשלחו לביתם. כעת, כאשר הסימנים הראשונים של עידן פוסט הקורונה מתחילים להגיע, החלטנו לעצור לרגע ולבדוק, מה נוכל לראות בבתי הקולנוע במחצית השנה הקרובה. כמובן… כל מה שנכתב כאן הוא תלוי מציאות ויכול להשתנות, אז קחו את הכל בעירבון מוגבל.

לא מעט להיטים היינו אמורים לראות בחודשים האחרונים, באם זה "האלמנה השחורה" של מרוול, או "מהיר ועצבני 9" שנדחה בכלל לשנה הבאה, ואפילו הסרט החדש בסדרת סרטי ג'יימס בונד, אבל אלו נדחו, חלקם לתאריך לקראת סוף השנה, חלקם לשנה הבאה. הסרט שהיה אמור "להציל" את התעשייה, הוא סרטו החדש של כריס נולאן, Tenet, שהיה אמור לצאת ב-17 ביולי, אולם, בסוף השבוע הודיע חברת האחים וורנר כי הם דוחים את הסרט לאמצע חודש אוגוסט והוא ייצא כעת ב-12 באוגוסט.

דחייתו של נולאן לסוף יולי, גרם לדחייה של בלוקבאסטר אחר ומאוד מצופה, "וונדר וומן 1984" שנדחה מה-14 באוגוסט ל-2 באוקטובר. עוד סרטים מצאו את עצמם עוברים קדימה לתאריכים חדשים, חלקם השנה, חלקם שנה הבאה וחלקם עדיין לא ידוע. לדוגמא: "המכשפות", גרסתו של רוברט זמקיס לסיפורו של רואל דאהל, בכיכובם של אן האתאווי ואוקטביה ספנסר, שהיה אמור לאת באוקטובר, ירד מלוח ההפצה של האחים וורנר. אחד הסרטים הגדולים של מרוול, The Eternals, שאמור היה לצאת בנובמבר השנה, נדחה ל-12 בפברואר 2021. "גודזילה נגד קינג קונג", שאמור היה לצאת לאקרנים בנובמבר השנה, נדחה בכחצי שנה וייצא רק ב-21 במאי 2021. סרט האנימציה של דיסני, Raya and the Last Dragon שהיה אמור לצאת בחודש נובמבר השנה, נדחה למרץ 2021 וגם סרט המשפחה "טום וג'רי" שאמור היה להיות סרט חג מולד מצליח, נדחה למאי 2021.

בואו ננסה לעשות סדר בבלאגן ולסקור את הסרטים הגדולים שמצפים לנו עד סוף שנת 2020, במידה ולא יהיה גל שני ובתי הקולנוע ייסגרו שוב. אנחנו חייבים לציין שההצע בחודשים הקרובים מאוד דל וברובו לא מעורר עניין או התלהבות, להוציא סרט פה או סרט שם. זו הרשימה שידועה לנו כרגע:

אוגוסט

7.8 – הסרט החדש בכיכובו של גיבור סדרת האנימציה ספונג'בוב – SpongeBob: Sponge on the Run, שמשלב אנימציה עם שחקנים חיים, בהם קיאנו ריבס, שישלוט בחודש אוגוסט, כי שבוע מאוחר יותר, ב-14.8, ייצא הסרט השלישי בסדרת סרטי "ביל וטד"

עדכון 24.06.2020 – חברת ההפקה של סרט האנימציה החדש בכיכובו של "בוב ספוג" הודיעה כי הסרט לא ייצא בסופו של דבר לבתי הקולנוע בארצות הברית ויגיע היישר לצפייה ביתית בשרותי ה-VOD השונים, ומאוחר יותר יוקרן בשרות הסטרימינג CBS ALL ACCESS במהלך שנת 2021.

12.8 – Tenet – סרטו החדש והמרהיב של כריסטופר נולאן בכיכובו של ג'ון דיוויד וושינגטון (הבן של דנזל) ייסע בזמן וייצא לבתי הקולנוע. כאמור, הסרט היה אמור לצאת ב-17.7 אך נדחה לסוף יולי, ואז, בעקבות המשך משבר הקורונה, נדחה לאמצע אוגוסט. לאחרונה הודיעה חברת האחים וורנר כי הם מורידים את הסרט מלוח ההפצה שלהם, וכעת אין לסרטו של נולן, שהיה סוג של "קרן אור המגדלור" והכוון של תעשיית הקולנוע ההוליוודית, תאריך יציאה רשמי חדש.

21.8 – מולאן – נכון לכתיבת שורות אלו, הסרט האפי של חברת דיסני, המבוסס על אחד מסרטי האנימציה הקלאסיים והאהובים ביותר של החברה, נדחה (שוב) והועבר לשבוע אחרי סרטו של כריסטופר נולן. התאריך המקורי של מולאן היה 20.7.

28.8 – Bill & Ted Face the Music – אחרי כמעט 30 שנה, צמד האהבלים האהובים עלינו (קיאנו ריבס ואלכס וינטר) חוזרים בסרט שלישי. הפעם, הם כבר בני 50 ועדיין לא כתבו את השיר שיאחד את כל העולם.

 

ספטמבר

4.9 – "מקום שקט 2" – ההמשכון ללהיט המצליח משנת 2018 היה אמור לצאת לבתי הקולנוע עוד בחודש מרץ, אך לאור התפרצות המחלה נדחתה ההפצה של הסרט ועברה לספטמבר.

18.9 – "קינגסמן: ההתחלה" – הסרט השלישי בסדרת סרטי "קינגסמן" שהוא בעצם פריקוול ומספר איך הוקם הארגון אי שם בתקופת מלחמת העולם הראשונה היה אמור לצאת בפברואר השנה, ונדחה לספטמבר. בכיכובם של רייף פיינס ('מלון גרנד בודפשט', 'הארי פוטר'), ג'מה ארטרטון ('קוונטום של נחמה'), דג'ימון הונסו ('שומרי הגלקסיה', 'לגעת ביהלום') מת'יו גוד ('משחק החיקוי'), דניאל ברול ('קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים', 'ממזרים חסרי כבוד') ואהרון טיילור ג'ונסון ('הנוקמים: עידן אולטרון', 'יצורים ליליים').

25.9 – העיבוד המחודש של אחד מסרטי האימה הנחשבים ביותר של שנות ה-90, "קאנדימן". את הגרסה החדשה כותב גורדן פיל ("תברח") ומביימת ניה דה-קוסטה.

אוקטובר

2.10 – וונדר וומן 1984 – הסרט השני בסדרת סרטי "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות. ללא ספק אחד מהסרטים המצופים ביותר של השנה. לצידה של גדות נראה את קריסטין וויג כצ'יטה, פדרו פסקל כמקס לורד ואפילו כריס פיין שחוזר בתפקיד סטיב טרוור. פטי ג'נקינס, שביימה את הסרט הראשון, חוזרת לביים גם את סרט ההמשך. וונדר וומן היה אמור לצאת בחודש אוגוסט, אך נדחה לאוקטובר, בעקבות תזוזת Tenet. את גל גדות נוכל לראות שבוע מאוחר יותר ב-9.10 בעיבוד נוסף לספרה של אגתה כריסטי, "רצח על הנילוס" לצד ארמי האמר, אנט באנינג, אדם גרסייה ועוד. קנת' בראנה גם מביים וגם משחק בתפקיד הבלש הבלגי הרקול פוארו.

16.10 – הסרט השני בטרילוגיית סרטי "ליל המסכות" אשר מזריקים חיים חדשים לסדרת האימה משנות השבעים. ג'יימי לי קרטיס חוזרת לתפקיד לורי סטרוד ולצידה נראה את אנתוני מייקל הול, ג'ודי גרייר, קייל ריצ'ארדס ועוד. דייויד גורדון גרין, שביים את החידוש ב-2018 והפך אותו ללהיט, חוזר לביים את סרט ההמשך Halloween Kills, ואם הכל ילך כמתוכנן, הוא יביים גם את הסרט השלישי בטרילוגיה שמתוכנן ל-2021 תחת השם Halloween Ends.

23.10 – אחרי כמעט עשור שלא נראה בקולנוע, G.I. Joe: Snake Eyes, יחזיר את חבורת חיילי החרש למסך הגדול. הסרט, שמבוסס על ליין בובות ומאוחר יותר על חוברות קומיקס ומשחקי מחשב, כבר עובד לקולנוע ב-2009 וב-2013 בהצלחה יחסית. את הסרט מביים רוברט שוונטקה (Red, R.I.P.D) ובתפקיד "עיני הנחש" נראה את הנרי גולדינג ("עשיר בהפתעה").

נובמבר

6.11 – האלמנה השחורה – הסרט היחיד של מרוול לשנת 2020, שהוא בעצם פריקוול, הוא הסרט הראשון בשלב הרביעי של מרוול. בסרט נגלה עוד פרטים על חייה המשפחתיים של נטשה רומנוב, אחותה, אביה ואימה, וכמובן שכל אלו יהיו מתובלים בקטעי אקשן מרהיבים, הומור וכנראה גם לא מעט דרמה. הסרט היה אמור לצאת לאקרנים ב-30 באפריל, אך נדחה.

20.11 – "לא זמן למות" – הסרט ה- 25 בסדרת סרטי ג'יימס בונד שהחלה אי שם בתחילת שנות השישים. דניאל קרייג חוזר לגלם את דמות הסוכן החשאי בפעם החמישית (והאחרונה?). ב'לא זמן למות', בונד כבר אינו בשירות פעיל והוא נהנה מחיים שלווים בג'מייקה. שלוותו מופרת כאשר חברו משכבר הימים פליקס לייטר מה-CIA מופיע ומבקש את עזרתו. המשימה להציל מדען חטוף מסתבכת מעל למצופה ומובילה את בונד להתחקות אחר נבל מסתורי החמוש בטכנולוגיה חדשה ומסוכנת. לצידו של קרייג נראה את ראמי מאלק, לאה סדו, בן ווישו, נעמי האריס ורייף פיינס. הסרט שהיה אמור לצאת בחודש אפריל, נדחה כאמור לנובמבר.

20.11 – "נשמה" – הסרט החדש של חברת פיקסאר, שהיה אמור לצאת באמצע חודש יוני, נדחה לסוף השנה והפך לסרט הכריסמס של החברה. סרט בבימויו של זוכה 2 פרסי האוסקר פיט דוקטר ('למעלה', 'הקול בראש'). האם אי פעם תהיתם מהיכן מגיעים החלומות שלכם? התשוקות שלכם? או התחביבים שלכם? מה הופך אתכם למי שאתם? אולפני פיקסאר מזמינים אתכם למסע מרחובות העיר ניו יורק אל עבר עולמות חדשים בהם תגלו את התשובות לשאלות החשובות ביותר של החיים. סרט האנימציה של דיסני, Raya and the Last Dragon, שאמור היה לצאת בנובמבר, נדחה ל-מרץ 2021.

דצמבר

18.12 – "חולית" – ללא ספק אחד הסרטים המצופים ביותר של השנה. גרסתו של דני וילנב לספרו של פרנק הרברט. בסרט יש סוללת שחקנים מרשימה ביותר הכוללת את טימותי שאלמה, אוסקר אייזק, רבקה פרגוסון, ג'וש ברולין, ג'ייסון ממואה ועוד.

23.12 – סרט האנימציה של חג המולד, הוא "הקרודים 2", סרט המשך ללהיט משנת 2013 על משפחת הקרודים הקדמונית.

23.12 – אחרי המתנה מאוד ארוכה (יש כאלה שחיכו מאז 1986) מגיע אלינו סרט ההמשך לאחד הלהיטים הגדולים של שנות השמונים, "אהבה בשחקים: מאווריק". טום קרוז הבלתי מזדקן נכנס לכס הטייס ושוב לנעליו של מווריק וס במהירות שיא לקטעי אקשן מסמרי שיער.

זו הרשימה המרכזית של הסרטים הגדולים (בעיקר סרטי ז'אנר, לא הכנסנו סרטים כמו "סיפור הפרברים" שביים סטיבן שפילברג ויוצא ב-18.12, או סרט ההמשך ללהיט אחר משנות השמונים, "מגלה את אמריקה" בכיכובו של אדי מרפי, שיוצא ב-18.12).

One thought on “הסרטים שצפויים לנו במהלך 2020 (פוסט קורונה מתעדכן)”

השאר תגובהלבטל