הכתבות הנקראות ביותר ב-אוגוסט 2018

אנחנו ממשיכים במסורת (שבעצם החלה רק בחודש שעבר) ומביאים לכם את עשרת הכתבות שאתם, הקוראים הנאמנים שלנו, הכי אהבתם במהלך חודש אוגוסט, או לפחות, הכתבות הכי נקראות שהכי משכו את תשומת ליבכם.

עולם הקולנוע

נראה כי שילוב המילים "מלחמת האינסוף" הוא שילוב מנצח, שתיים מהכתבות הנקראות ביותר של החודש קשורות לסרט שיצא לו אי שם באפריל אך השאיר רושם עצום על כל האוהדים באשר הם, שעדיין צמאים לכל פיסת מידע בניסיון לפענח מה קרה, ובעיקר, מה צופן העתיד. הכתבה הנקראית ביותר של חודש אוגוסט, בהפרש עצום משאר הכתבות, היא סקירת הצפייה בסרט בשילוב הקומנטרי של הבימאים שהביא לנו רועי ברדה. הסקירה על גיבורי היקום הקולנועי של מרוול שהם הקטלניים ביותר (וגם אלו שהם קצת פחות) נמצאת גם במקום גבוה ברשימת הכתבות שתפשו את תשומת לבכם. הסקירה בעצם עוברת על כל סרטי היקום הקולנועי של מרוול ובודקת מי מחברי האוונג'רס הרג (הכוונה היא להרג נבלים מרכזיים ולא חייליהם חסרי הפנים והשם), מי סייע להריגה ומי, בעצם, נכון להיום, בלי שום דם על הידיים.

טריילרים, טריילרים, טריילרים. ללא ספק, כשאנחנו רוצים לקבל מושג על אופי של סרט, הטריילרים הם בדרך כלל חומר מייצג, ולכן אין זו הפתעה שטריילרים לסרטים או סדרות הם מהכתבות הנצפות ביותר באתר. שני הטריילרים שהיו הנצפים ביותר החודש, בגלל לא היו חלק מידיעות שעלו החודש, אלא כאלה שהסרטים הגיעו לבתי הקולנוע ו/או עוררו עניין. "מוחות אפלים", שנראה שילוב של אקס-מן עם משחקי הרעב. הסרט מבוסס על רב מכר שכתבה אלכסנדרה ברקן, מי שכתבה את הספר "הנסיכה, הנוכל ונער החווה" מסדרת ספרי "מלחמת הכוכבים". את הטריילר אומנם העלינו באפריל, אך באוגוסט הוא זכה למספר עצום של צפיות. סרט נוסף שהטריילר שלו משך אתכם הוא "אימה במצולות" או במילים אחרות "המג" או בעוד מילים אחרות, ג'ייסון סטיית'האם נלחם בכריש פרהיסטורי ענקי. גם את הטריילר הזה העלינו בחודש אפריל, אך החודש הוא זכה למספר רב של צפיות.

עולם הקומיקס

למרות שעוד סקירת קומיקס כמעט ונכנסה לרשימת עשרת הכתבות הנקראות של אוגוסט (היא נמצאת במקום ה-11, בהפרש של 4 צפית בלבד מהמקום העשירי), רק טור ביקורות קומיקס קצרות אחד הצליח להתברג לעשיריה הראשונה אבל להתמקם במקום השני המכובד. בסקירה המדוברת הנחנו על שולחן הביקורת את החוברת הראשונה בסדרת הרצה החדשה של "אמייזינג ספיידרמן" (עידן בז'רנו, שפחות התלהב), תחילתה של קשת סיפורית חדשה ב"באטמן" מספר 51 בה ברוס ויין משמש כמושבע במשפט של מר פריז. נחמן בן הרוש על החוברת הראשונה בכותר החדש (או החוזר) של ג'סיקה ג'ונס המתקשר ליקום הטלוויזיוני של נטפליקס/מרוול ועומרי מלצר על החוברת המאוד אלימה של רוברט קירקמן וסקוט גימפל שעונה לשם המאוד ראוי לה, Die! Die! Die! .

עולם הטלוויזיה

כתבות הטלוויזיה שלנו זוכות לעדנה ככל שתחילתן של העונות החדשות מתקרב, וכשאנחנו אומרים עדנה, אנחנו מתכוונים בעיקר ליקום הטלוויזיוני של DC שגם אם יש לנו טענות לחלק מהסדרות, הוא עדיין מקור משיכה ועניין עצום. הכתבה הנקראת ביותר בתחום הטלוויזיה הייתה הסקירה הראשונה, עם הפרטים הראשונים על הקרוסאובר השנתי של יקום הארו-וורס של ה-CW. בניגוד לשנים קודמות, השנה הסדרה "אגדות מחר" לא תהיה חלק מן הקרוסאובר שיכלול רק את הסדרות "החץ", "הפלאש" ו"סופרגירל". הקרוסאובר השנה הוא מצופה במיוחד לאור העובדה שאנחנו נראה בו לראשונה את הבאטוומן הטלוויזיונית, שנכון להיות תזכה כנראה לסדרה משל עצמה. "אגדות המחר" אולי לא יקחו חלק מהקרוסאובר השנתי, אבל העונה החדשה שלהם בהחלט מעוררת עניין. הטריילר לעונה הרביעית נכנס הישר לרשימת הכתבות (והטריילרים) הנצפים של החדש. "הפלאש" זוכה לאהדה שלכם והטריילר של עונה 5, שהיה אחת הכתבות הנקראות ביותר של חודש יולי, המשיך את המסע שלו בטבלאות הרייטינג ונכנס גם לרשימת עשרת הכתבות הנקראות של אוגוסט.

חברת מרוול, שהייצוג שלה בטלוויזיה לא היה כזה גדול באוגוסט, עדיין זכתה לסקירה ברשימת עשרת הכתבות הנקראות ביותר, הכוונה היא לביקורת של נחמן בן הרוש על "גלימה ופגיון" (CLOAK AND DAGGER) שהוגדרה כמהנה אך לא ממכרת (עם ציפייה לעונה שנייה). ו… הסקירה שלא מפסיקה למשוך אליה קוראים, כבר שלוש! שנים, היא הסקירה על אתרי הצילום של הסדרה "משחקי הכס". יכול להיות שבגלל החגים אנשים חיפשו מקומות לטוס אליהם, והסדרה בהחלט צולמה בלוקיישנים מרשימים, והנה, הכתבה שעלתה לאוויר בשנת 2015! (וזו הסיבה שהיא סוקרת רק את חמש העונות הראשונות) ומאז היא אחת הכתבות הנקראות באתר.

כך שאם פספסתם, או אם בא לכם לקרוא/לראות שוב, הקליקו על הלינקים ותהנו. נתראה במדור הבא, בחודש הבא.

השאר תגובהלבטל