"מוחות אפלים" – טריילר ראשון – כשאקס-מן פוגשים את משחקי הרעב

נראה כי ז'אנר ה-YA (קיצור של Young Adult) מסרב לעזור אותנו, למרות העובדה שבשנתיים האחרונות חלק מהסרטים בז'אנר הזה לא זוכים להצלחה קופתית (ראה סדרת "הרץ במבוך"). ועדיין, בטלוויזיה הז'אנר הזה פורח, והקולנוע עדיין לא אמר את המילה האחרונה בנושא. באוגוסט ייצא בבתי הקולנוע בישראל ובעולם הסרט "מוחות אפלים", שנראה שילוב של אקס-מן עם משחקי הרעב. הסרט מבוסס על רב מכר שכתבה אלכסנדרה ברקן, מי שכתבה לא מכבר את הספר "הנסיכה, הנוכל ונער החווה" מסדרת ספרי "מלחמת הכוכבים" (הוצאת משכל – ידיעות ספרים, תרגום דידי חנוך).

את הסרט מביימת ג'ניפר יו נלסון, שזהו סרטה הלייב אקשן הראשון וקודם ביימה את שני החלקים האחרונים, 2+3, בסדרת סרטי האנימציה הפופולארים, "קונג פו פנדה". גיבורת הסרט היא רובי (אמנדלה סטנברג, "הכל, הכל"), נערה בת 16 שהיא כנראה אחד האנשים החזקים ביותר שקיימים, בטח בקרב בני הנוער אשר מתחילים לפתח כוחות מיוחדים. הנערים מגלים שלאחר קבלת הכוחות, חייהם בסכנה ועליהם לברוח, אולם לא תמיד הבריחה היא הפתרון האחרון. כמקובל בסרטים מהז'אנר הזה, רוב השחקנים הם שחקנים צעירים ולא מוכרים. חברת פוקס שחררה טריילר ראשון:

התקציר העברי הרשמי:
אחרי שמגיפה מחסלת 98% מילדי אמריקה, 2% השורדים מפתחים כוחות על ונאספים אל מחנות כליאה. נערה בת 16 נמלטת מהמחנה ומצטרפת אל קבוצת צעירים במנוסה מהממשלה.

"מוחות אפלים" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-2 באוגוסט.

השאר תגובהלבטל