תמונות ראשונות מגרסת הלייב אקשן של "היפה והחיה"

אחד העיבודים המסקרנים של שנה הבאה, הוא העיבוד של דיסני לסרט האנימציה הקלאסי שלהם, "היפה והחיה". הטיזר ששוחרר לפני כשלושה חודשים זה למיליוני צפיות תוך זמן קצר. הרבה מאוד לא ידוע לנו על ההפקה ודיסני שומרת עליה במעטה של סודיות, אולם, המעטה הזה נפרץ, בעיקר תודות לאינטרנט. משתמש טוויטר בשם @sunkingkid726 העלה כמה תמונות שמצא ברחבי הרשת (לחצו על התמונות להגדלה):

התמונה הראשונה מספקת לנו הצצה ראשונה לדמויות הלייב אקשן (או אנימציה ממוחשבת) של הפמוט החביב לומייר (בקולו של יואן מקרגור) ושל השעון המאונפף קאגסוורת' בקולו של סיר איאן מקלן.

התמונה השנייה היא תמונת מאחורי הקלעים שמשחזרת את סצינת הפאב המוכרת, כנראה במהלך השיר "גסטון".

התמונה השלישית, גם היא תמונת מאחורי הקלעים, מראה לנו את השחקן דן סטיבנס, אותו נראה בקרוב בתפקיד הראשי בסדרה "ליגיון", כנסיך לפני (וגם אחרי) שהפך ל"חיה".

את הסרט מביים ביל קונדון ("דמדומים: שחר מפציע") ומשחקים בו אמה ווטסון כבל, דן סטיבנס כ-"החיה", לוק אוונס כגסטון וג'וש גאד כלה-פו, מצטרפים שני שחקנים מוערכים ואהובים, אמה תומפסון ("להציל את מיסטר בנקס") שתגלם את גברת פוטס וקווין קליין, שיגלם את אביה של בל, מוריס.

הגרסה החדשה תהיה קרובה מאוד לסרט האנימציה המקסים משנת 1991 כשהשירים המוכרים והאהובים יזכו להקלטות חדשות ואליהם יצטרפו שירים חדשים. דיסני, שמתייחסים ברצינות לצד המוסיקלי בסרט, לקחו את הצוות המנצח של אלן מנקן וטים רייס שיהיו אחראים על העיבודים המוסיקלים ועל השירים החדשים. אלן מנקן הלחין את הסרט המקורי (למילים של האוורד אשמן שמת סמוך ליציאת הסרט ממחלת האיידס) ואף זכה על כך בפרס האוסקר. מנקן שיתף פעולה עם טים רייס בסרט "אלאדין" ומאחור יותר רייס כתב את המילים לחלק לא מבוטל מלהיטי "מלך האריות".

"היפה והחיה" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב- 23 במרץ 2017.

השאר תגובהלבטל