"לא זמן למות" – ג'יימס בונד מציל את העולם (שוב) ודוהר לבתי הקולנוע (אולי)

נראה כי תעשיית הקולנוע מתחילה לחזור לשגרה, "טנט" יצא לבתי הקולנוע בארצות הבית וברחבי העולם (לא בישראל) עם הכנסות של כמעט 150 מיליון דולרים, והפרנצ'ייז השונים מתחילים לצוץ ברחבי הרשת שוב, אט אט. לא מכבר שוחרר הטריילר הבינלאומי החדש של "לא זמן למות" הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד בכיכובו של דניאל קרייג שייכנס לנעלי הסוכן החשאי 007 בפעם האחרונה בהחלט. ואם אתם זקוקים לטריילר שיגרום לכם לצפות לפתיחת אולמות הקולנוע מחדש, נראה כי הטריילר הזה בהחלט מספק את העבודה.

ב-"לא זמן למות", בונד שעזב את השירות הפעיל, נהנה מחיים שלווים בג'מייקה. אולם, כמצופה, שלוותו היא קצרת מועד כשחברו הוותיק פליקס לייטר מה- CIA מתייצב בבקשה לעזרה. המשימה, חילוץ מדען חטוף, מתגלה כבוגדנית מהצפוי, ומובילה את בונד על עקבותיו של נבל מסתורי חמוש בטכנולוגיה חדשה ומסוכנת:

בסרט ה- 25 בסדרת סרטי ג'יימס בונד שהחלה אי שם בתחילת שנות השישים. דניאל קרייג חוזר לגלם את דמות הסוכן החשאי בפעם החמישית והאחרונה. לצידו של קרייג נראה את ראמי מאלק, לאה סדו, בן ווישו, נעמי האריס ורייף פיינס. הסרט שהיה אמור לצאת בחודש אפריל, נדחה כאמור ל-20 בנובמבר בארצות הברית.

התקציר העברי הרשמי:
ב'לא זמן למות', בונד כבר אינו בשירות פעיל והוא נהנה מחיים שלווים בג'מייקה. שלוותו מופרת כאשר חברו משכבר הימים פליקס לייטר מה-CIA מופיע ומבקש את עזרתו. המשימה להציל מדען חטוף מסתבכת מעל למצופה ומובילה את בונד להתחקות אחר נבל מסתורי החמוש בטכנולוגיה חדשה ומסוכנת.

הסרט התחדש גם בפוסטר עברי חדש:

"לא זמן למות" יגיע לבתי הקולנוע בישראל (בתקווה אם אלוהי הקורונה יאשרו) במהלך חודש נובמבר 2020.

השאר תגובהלבטל