טריילר ראשון ל"מורביוס" המבוסס על אחד הנבלים המוכרים של ספיידרמן

חברת סוני, שזוכה להצלחה עצומה עם סרטי "ספיידרמן" מרחיבה את היקום הקולנועי המבוסס על מטפס הקירות החביב והדמויות המקושרות אליו. אחרי ש"ונום" זכה להצלחה גדולה (גם אם אולי מפתיעה) והסרט השני נמצא בימים אלו בהפקה. שחררה סוני את הטריילר הראשון לסרט המבוסס על נבל קומיקס נוסף המזוהה עם ספיידרמן, מורביוס או כמו שהוא מוכר בשמו המלא, "מורביוס, הערפד החי".

דמותו של מורביוס הופיעה לראשונה בחוברת The Amazing Spider-Man מספר 101 שיצאה באוקטובר 1971 והיא נוצרה על ידי רוי תומס שבשעתו היה הכותב המרכזי של מרוול. גיל קיין, שמזוהה עם ציורי הבאטמן שלו, היה האדם שהפיח רוח חיים במורביוס. על פי חוברות הקומיקס, מייקל מורביוס נולד וגדל ביוון לאם חד הורית. הייתה לו מחלת דם נדירה שגרמה לכך שהמראה החיצוני שלו היה שונה מהמקובל, מה שהפך את מייקל הצעיר למטרה נוחה לבריונות.

עם השנים, המצב הוומפירי שלו, עקב מחלת הדם הנדירה, התקדם ובניסיון לטפל בבעיה הוא מחליט להגיע לניו יורק, שם הוא פוגש בספיידרמן ובלטאה אשר יחדיו נלחמים נגדו, בניסיון להשיג דוגמא מהדם שלו, בעזרתה הם יוכלו לטפל בעצמם (באותו זמן ספיידרמן עובר מוטציה שמצמיחה לו שש ידיים). עם השנים, מי שהחל כנבל, הפך אט אט ללוחם צדק ולאנטי גיבור מובהק ביקום הקומיקס של מרוול. 

את הסרט מביים דניאל אספינוזה שביים ב-2012 את מותחן האקשן "טעון הגנה" (Safe House) בכיכובם של ריאן ריינולדס ודנזל וושינגטון. אספינוזה חזר לשתף פעולה עם ריינולד ב-2017 כשביים את המותחן המדע בדיוני "סימן חיים" (Life). ג'ארד ליטו (אל תזכירו לנו שהוא גילם את הג'וקר) נכנס לנעליו של הערפד המיוסר ולצידו נוכל לראות את מאט סמית' (דוקטור הו, ג'סיקה ג'ונס), טייריס גיבסון (סרטי "מהיר ועצבני"), אדריה ארחונה (סדרת הטלוויזיה "בשורות טובות" על פי ניל גיימן) ועוד.

התקציר העברי הרשמי:
אחת מדמויות מארוול המרתקות ומלאות הניגודים ביותר מגיעה אל המסך הגדול בגילומו של זוכה האוסקר ג'ארד לטו, אשר יהפוך לאנטי-גיבור האניגמטי מייקל מורביוס. ד"ר מורביוס חולה במחלת דם מסוכנת. נחוש בדעתו להציל אחרים הסובלים מאותו הגורל, הוא מנסה הימור נואש שנתפס תחילה כהצלחה מסחררת. אך במהרה מתגלה שייתכן מאוד שהתרופה גרועה מהמחלה עצמה.

"מורביוס" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-30 ביולי.

השאר תגובהלבטל