טריילר חדש ל"מרגלים לא רגילים" בקולותיהם של וויל סמית וטום הולנד

כשיצא הטריילר הראשון  של הסרט, חברת פוקס עדיין לא הייתה תחת מטריית דיסני. פוקס ואולפני בלו סקיי, שהביאו לנו את "עידן הקרח" על המשכיו ולאחרונה את "פרדיננד", שחררו טריילר חדש לסרט האנימציה החדש שלהם, "מרגלים לא רגילים" שנראה כמו פרודיה מצחיקה מאוד על ג'יימס בונד ועל… יונים. וויל סמית' מגלם בקולו את הסופר מרגל לאנס סטרלינג שיש לו מלאי ענקי של גאדג'טים וטריקים, אולם כל הניסיון וכל הטכנולוגיה לא מצליחה לעזור לסטרלינג שמדען צעיר (בקולו של תום הולנד) הופך אותו ל… יונה.

הטריילר החדש ,כמו הקודם, נראה מצחיק ומאוד כיפי ובעיקר מלא אקשן והומור. את "מרגלים לא רגילים" מביימים שניים שזהו סרט הקולנוע הראשון שלהם כבימאים, ניק ברונו, שהיה אנימטור ראשי ואחראי אנימציה בסרטים כמו "ריו" והסרט האחרון בסדרת "עידן הקרח" וטרוי קוואן, שהיה אחראי סטוריבורד ב"פרדיננד" וב-2011 ביים את הסרט הקצר (22 דקות) The Smurfs: A Christmas Carol. "מרגלים לא רגילים" יגיע אלינו בסוף השנה.

התקציר העברי הרשמי:
מרגל העל לאנס סטרלינג (וויל סמית) והמדען וולטר בקט (טום הולנד) הם ממש כמו הפכים. לאנס רגוע, מנומס ונעים הליכות, ואילו וולטר… לא ממש. כפיצוי על חסרונותיו החברתיים ובאמצעות חכמתו והמצאותיו הטכנולוגיות, הוא יוצר גאדג'טים מטורפים בהם לאנס עושה שימוש במשימותיו החשובות. אך כשהאירועים מקבלים תפנית לא צפויה, וולטר ולאנס לפתע חייבים לסמוך אחד על השני באופן חדש לגמרי. הזוג המוזר יהיה חייב ללמוד לעבוד כצוות, אחרת העולם כולו בסכנה. מרגלים לא רגילים קומדיית האנימציה החדשה מתרחש באוקטן גבוה בעולמו המסחרר של הריגול הבינלאומי.

"מרגלים לא רגילים" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-26 בדצמבר 2019.

השאר תגובהלבטל