טיזר טריילר ראשון ל-"מליפיסנט: אדונית הרשע"

אחד הסרטים הבולטים של שנת 2014 היה "מליפיסנט" של דיסני בכיבובה של אנג'לינה ג'ולי. הסרט, שהיה בתחילת דרכם של הפקות הלייב אקשן של דיסני המבוססות על סרטי האנימציה שלהם, הביא לקדמת המסך את סיפורה של מליפיסנט, המכשפה הרעה מהסרט "היפהפייה הנרדמת". הסרט זכה להצלחה עצומה בזמנו, הכניס למעלה מ-758 מיליון דולרים ברחבי העולם והיה אחד מעשרת הסרטים הריווחיים של אותה שנה (בארצות הברית).

השאלה לא הייתה, "האם יצא סרט המשך" אלא "מתי ייצא סרט ההמשך" שהפקתו נדחתה לא פעם בגלל אילוצים של השחקנית הראשית, אנג'לינה ג'ולי. אולם, כל הבעיות נפתרו והסרט יצא להפקה תחת שרביט הבימוי של הבמאי ממוצא נורווגי, יואכים רונינג שביים את "קון טיקי" המוצלח ואת הפרק האחרון בסדרת שודדי הקריביים, "שודדי הקריביים: נקמתו של סלזאר". לצידה של ג'ולי נוכל לראות את צוות השחקנים מרשים כמו מישל פייפר, אל פנינג, צ'יווטל אג'יפור, אימולדה סאונטון ועוד. דיסני שחררו טיזר טריילר ראשון לסרט שייצא באמצע חודש אוקטובר.

התקציר העברי הרשמי:
הסרט 'מליפיסנט: אדונית הרשע' הוא פנטזיית הרפתקאות אשר מתרחשת כמה שנים לאחר אירועי הסרט 'מליפיסנט', בו למדו הצופים על האירועים שהקשיחו את לבה של הנבלית המפורסמת ביותר של דיסני וגרמו לה להטיל קללה על הנסיכה אורורה התינוקת. הסרט ממשיך לחקור את מערכת היחסית המורכבת בין הפיה בעלת הקרניים והמלכה לעתיד, בעוד הן כורתות בריתות חדשות ועומדות בפני יריבים חדשים במאבקן להגן על הביצות ועל היצורים הקסומים שחיים בהן.

"מליפיסנט: אדונית הרשע" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-17 באוקטובר.

השאר תגובהלבטל