"אלאדין" – טריילר מלא ראשון לגרסמת הלייב אקשן של דיסני

אחד הסרטים המצופים של הקיץ הוא עיבוד הלייב אקשן של דיסני לסרט האנימציה הקלאסי, "אלאדין". זהו העיבוד השני, מתוך שלושה עיבודי לייב אקשן, שיוצאים השנה לקולנוע (השניים הנוספים הם "דמבו" שיוצא ב-28 במרץ ו"מלך האריות" שייצא ב-18 ביולי). את הסרט מביים גיא ריצ'י שביים את סרטי "שרלוק הולמס" בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור (אבל גם את הנפילה הידועה בשם "המלך ארתור" שיצא ב-2017). את התסריט כותב, לצד ריצ'י, התסריטאי ג'ון אוגוסט ששיתף מספר פעמים פעולה עם הבמאי טים ברטון וכתב את "צ'ארלי בממלכת השוקולדה" ואת סרטי האנימציה "חתונת הרפאים" ו"פרנקנוויני".

בתפקידים הראשיים לוהקו שני שחקנים צעירים ולא מאוד מוכרים לקהל הישראלי. את אלאדין מגלם השחקן מנה מסעוד בן ה-27, יליד מצרים שגדל בקנדה ומופיע בסדרות טלוויזיה כבר כשמונה שנים. לאחרונה ראינו אותו בסדרה "ג'יק ריאן" של אמאזון לצידו של ג'ון קרסינסקי. את יסמין (או ג'סמין) מגלמת נעמי סקוט בת ה-26 שנולדה באנגלית והיא שחקנית וזמרת שמופיעה גם היא כעשור. ב-2017 היא הופיעה בסרט "הפאואר ריינג'רס" בתור הפאואר ריינג'ר הוורוד. וכמובן, אי אפשר לשכוח את הג'יני, שהוא ללא ספק אחת הדמויות הקולנועיות האייקוניות תודות לדיבוב המדהים שעשה בזמנו רובין ויליאמס. את הג'יני בגרסת הלייב אקשן מגלם וויל סמית' שנראה כי העולם (לפחות הרשת) קצת מתקשה בלקבל את העובדה הזו באופן חיובי. להלן הטריילר:

אחרי צפייה בטריילר, אנחנו לא יודעים כל כך למה לצפות מהסרט עצמו. מצד אחד, הטריילר משדר סרט כייפי ומהנה, מצד שני, זה נראה כמעט אחד לאחד סרט האנימציה (וזה לא טוב, כי אז מייד תהיינה השוואות, וביננו, קשה מאוד להיכנס לנעליו המאוד ענקיות של ויליאמס וסרט האנימציה הקלאסי). מצד שני, גיא ריצ'י הוא במאי שפעם היה אחד הבימאים הכי מגניבים ומחדשים בהוליווד (אולי כי הוא בריטי במקור) ויש מצב שהוא יפתיע אותנו עם סרט מהוקצע ומהיר.

"אלאדין" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-23 במאי.

השאר תגובהלבטל