שלושה טיזרים מהסופר בול – "קפטן מרוול", "הנוקמים סוף המשחק", "צעצוע של סיפור 4"

בתחילת השבוע נערך משחק הפוטבול המסורתי (והמאוד מתוקשר) הסופר-בול, שבשבילנו הגיקים, שלא תמיד עוקבים או מתעניינים בספורט, הפך לארוע בו נחשפים טריילרים חדשים. יש לציין כי בשנים האחרונות ההמתנה וההתלהבות לטריילרים שמשודרים בסופר-בול הולכת ומתמעטת לאור העובדה שחלק גדול מהטריילרים כבר אינם טריילרים מלאים, אלא מעין טיזרים או טיוי ספוטס באורך של חצי דקה או מקסימום דקה. זו אחת הסיבות שבחרנו לעשות סקירה אחת של שלושת הטריילרים המשמעותיים ששודרו במהלך המשחק, ולא לפרק את זה לשלוש ידיעות שונות.

קפטן מרוול – בבתי הקולנוע בישראל החל מה- 7 במרץ

התקציר העברי הרשמי:
אולפני מארוול מציגים – "קפטן מארוול", הרפתקה חדשה המתרחשת בשנות ה-90, תקופה שטרם נחשפה ביקום הסינמטי של מארוול. הסרט עוקב אחרי מסעה של קרול דנברס כשהיא הופכת לאחת מהגיבורות החזקות ביותר ביקום. בזמן שמלחמה גלקטית בין שני גזעי חייזרים מגיעה לכדור הארץ, דנברס מוצאת את עצמה יחד עם קבוצה קטנה של בני ברית בעין הסערה.

אגב, מכירת כרטיסים מוקדמת ל"קפטן מרוול", החל מה-14 בפברואר.

הנוקמים: סוף המשחק – בבתי הקולנוע בישראל החל מה- 25 באפריל

אנחנו לא ממש יודעים מה העלילה של הסרט החדש שהוא ללא ספק אחד המסקרנים של השנה אם לא הסרט המסקרן ביותר של תרבות הגיק. מעבר לעובדה שכולנו רוצים לדעת מה יקרה בסרט (מי מת, מי חי, מי חוזר, אם חוזר), הדבר המעניין יותר יהיה איך מרוול ימשיכו את היקום המתפתח שלהם אחר כך. בכל אופן, אנחנו כבר לא יכולים לחכות ומצפים לסרט הזה בכיליון עיניים..

צעצוע של סיפור 4 – בבתי הקולנוע בישראל החל מה-20 ביוני

התקציר העברי הרשמי:
וודי תמיד היה בטוח במקומו בעולם והאמין שתפקידו המרכזי בחיים הללו הוא לשמור על הילד שהוא בבעלותו בין אם זה אנדי או בוני. אך כאשר בוני מצרפת צעצוע בר מזל חדש לחבורה בשם "פורקי", וודי יוצא למסע הרפתקני יחד עם חברים חדשים וישנים, דרך מסע זה יבין וודי עד כמה גדול עולמנו בעבור צעצוע.

השאר תגובהלבטל