וידאו: 3 תאוריות על הנוקמים 4

את משפט הפתיחה "שלום גיקים וגיקיות יקרים" של חברי ערוץ היוטיוב Geekverse אתם כבר מכירים מספיק טוב (אם אתם מנויים על הערוץ שלה – ואם לא, מאוד מומלץ, ואם אתם עוקבים אחרי האתר שלנו. מדי שבוע מעלים הצמד יגאל ודניאל לפחות סרטון אחד בנושאים גיקים, סרטים, סדרות, ולעיתים (קצת יותר נדירות) גם מנגה ומשחקי מחשב.

הפעם החליטו השניים לנסות ולנחש מה אנחנו נראה בסרט המאוד מאוד מצופה "הנוקמים 4" שיגיע אלינו בעוד כחצי שנה (במאי 2019 ליתר דיוק). בימים האחרונים החלו לצוץ לא מעט שמועות לגבי טריילר או טיזר ראשון שנראה בקרוב ולכן זה הזמן המושלם לתאוריות אינטרנט ואישיות של השניים. חשוב מאוד לציין כי הסרטון, שאורכו כשבע דקות, מכיל ספויילרים לא רק ל"הנוקמים מלחמת האינסוף" (אם במקרה יש מישהו בעולם הגיקי שעוד לא ראה את הסרט) ולשאר סרטי היקום הסינמטי של מרוול. כך שאנחנו מציבים כאן אזהרת ספויילר חמורה! ואם עברנו את האזהרה, בואו נמשיך לסרטון:

הסרטון אינו מכיל רק תאורייה אחת, אלא שלוש תאוריות להתרחשויות של "הנוקמים 4", אומנם הכל בגדר השארות, אבל חברי Geekverse עם מספיק ניסיון (ומספיק גיקים) כדי שהם כנראה יקלעו לחלק מהדברים שהם מתארים. התאוריה הראשונה לקוחה מדפי הקומיקס ומתמקדת באבן הנשמה. התאוריה השנייה קשורה במסע בזמן (ולא נוסיף יותר מזה). והתאוריה השלישית שקשורה ללוקי.

"הנוקמים 4" ייצא לבתי הקולנוע הארצות הברית ב-3 במאי 2019.

השאר תגובהלבטל