"דרדוויל" עונה 3 – טריילר מלא וטריילר המציג את הנבל בולסאיי

"דרדוויל" שהיא ללא ספק סדרת הדגל בין סדרות המרוול של נטפליקס, חוזרת לסיבוב שלישי. אחרי שהעונה השנייה קצת (בדגש על קצת) איכזבה, ואחרי שהדיפנרז גם אכזבו (אפילו יותר מקצת) חוזר אלינו מאט מורדוק (צ'ארלי קוקס) בעונה שלישית שמביאה איתה בחזרה את וילסון פיסק (וינסנט דונופריו המדהים) וגם את אחד הנבלים המזוהים ביותר עם דרדוויל, בולסאיי.

הסדרה מעוררת לא מעט סקרנות ברחבי האינטרנט ולא מכבר נחשף טריילר חדש. הסדרה מתחילה מייד אחרי ארועי "הדיפנדז" ואז תהיה קפיצה בזמן של כמה חודשים. לפני מספר ימים שוחרר הטריילר המלא של הסדרה וחובבי הקומיקס יצליחו לזהות בטריילר סממנים ו/או רפרנסים לאחת מקשתות הסיפור הנחשבות של דרדוויל, Born Again, משנת 1986 מאת פרנק מילר ודיוויד מזוצ'לי. בטריילר נראה כי יש יותר מאדם אחד אשר לוקח על עצמו את הזהות של דרדוויל, מה שקרה גם בחוברות הקומיקס, כאשר וילסון פיסק לקח חולה נפש שיתחזה לדרדוויל כדי למשוך את מאט מורדוק ממקום המסתור שלו.

לא מכבר שוחרר גם טיזר ראשון המציג לנו את הנבל הראשי של העונה, בולסאיי, אחד הנבלים הבולטים והמזוהים ביותר בעולמו של דרדוויל שהופיע לראשונה אי שם בשנת 1976. את דמותו של בנג'מין פוינטדקסטר (דקס בקיצור) מגלם השחקן וילסון בט'ל, שחקן טלוויזיה מצליח אותו ראינו בכמה פרקים של "המדריך רוצח" ובסדרה Hart of Dixie.

התקציר הרשמי:
אחרי שנעדר מספר חודשים מאט מורדוק חוזר כאדם שבור שמעמיד בסימן שאלה את עתיד שתי הזהויות שלו, כדרדוויל לוחם הצדק וכעורך הדין מאט מורדוק. אולם כאשר האויב המושבע שלו, וילסון פיסק, משוחרר מהכלא מאט צריך לבחור האם הוא ממשיך להישאר חבוי מן העולם או לאמץ את גורלו כגיבור.

"דרדוויל" עונה 3 – תעלה בנטפליקס ב-19 באוקטובר.

השאר תגובהלבטל