"דדפול 2" – טריילר חדש (ולא צריך להגיד שהוא מגניב, אבל כן, הוא די מגניב)

אנחנו פותחים את השבוע עם הרבה חיוכים (וקצת "לא נכון, לא ראיתי את זה עכשיו") שמביא איתו הטריילר החדש של "דדפול 2". הטריילר, אותו שחררה חברת FOX הוא מה שמוגדר NSFW זאת אומרת "לא בטוח לצפייה בעבודה" (Not Safe For Work) כי יש בו קטעים שהם אלימים וגם יכולים להיתפס די פוגעניים (מבחינת שפה). בסרט השני, גיבורינו ריאן ריינולדס (טוב, בסדר, וייד וילסון, דדפול) יתמודד מול כייבל (ג'וש ברולין) שהוא לוחם חופש מהעתיד עם יד ועין קיברנטית (והוא גם, על פי מקורות הקומיקס הוא הבן של סקוט סאמרס, סייקלופ מהאקס-מן ומדלין פריור, שיבוט של ג'ין גריי… אבל זה כבר סיפור אחר לחלוטין).

את הסרט הנוכחי מביים דיוויד ליצ', מי שהוכיח שיש לו יכולות לביים סצינות אקשן מרהיבות ב"אטומיק בלונד" (שאפשר לאהוב או לא לאהוב את הסרט, אבל אי אפשר להתכחש לסצינות הקרב המצוינות שיש בו). רט ריס ופול וורניק, שכתבו את הסרט הראשון, חוזרים לכתוב את הסרט השני עם ריינולדס שמספק בדיחות ואילתורים לרוב.

הטריילר נראה כיף לא נורמלי ולמרות שהסיפור לא ממש ברור… כנראה שזה גם לא הכי חשוב, כי לא הולכים לראות דדפול בשביל הסיפור קורע הלב, אלא בשביל הבדיחות, האקשן, ה-GORE ובעיקר, בשביל הכיף. מן הסתם נראה לא מעט דמויות חדשות (כי היי, עם ההצלחה מגיע תקציב גדול יותר) והרבה מאוד התייחסויות למקורות הקומיקס. בקיצור, יהיה כיף.

התקציר העברי הרשמי:
אחרי ששרד מתקפת שוורים שכמעט וגמרה עליו, ווייד וילסון, שף הקפיטריה המעוות נלחם כדי לממש את חלומו להפוך לברמן הלוהט ביותר בשכונה, ובמקביל לומד איך להתמודד עם אובדן חוש הטעם. בעודו בחיפושים אחר טעם חדש לחיים, ווייד נלחם בנינג'ות, יאקוזה וחבורה של כלבים תוקפניים מינית. במסעו מסביב לעולם הוא מגלה את החשיבות של משפחה, חברות, וחוש הטעם – וכך מוצא משמעות חדשה להרפתקה וזוכה בכוס הקפה הנחשקת עם הכיתוב "המאהב הטוב ביותר בעולם".

"דדפול 2", ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-17 במאי.

השאר תגובהלבטל