בואו להקרנה מיוחדת של "ת'ור העולם האפל"

לקראת יציאת "ת'ור ראגנרוק", הסרט השלישי בסדרת הסרטים העוקבת אחר האל מאסגארד (אותו מגלם, כריס המסוורת'). לקראת עליית הסרט לבתי הקולנוע, אתר מולטיוורס, בשיתוף עם חנות הקומיקס "קומיקס וירקות" ועם עמוד הפייסבוק "היקום הקולנועי של מרוול", מארגנים לכם הקרנה מיוחדת של הסרט הקודם בסדרה, "ת'ור: העולם האפל".

ההקרנה תיערך ביום חמישי הקרוב! ה-19 באוקטובר, בסינמטק חולון, אשר נמצא במתחם המדיטק, רחוב גולדה מאיר 6, בחולון. החנייה חינם (ובשפע). הארוע יתחיל בשעה 21:00 עם הרצאה של כחצי שעה על המקורות הקומיקסאים של ת'ור ומקומו ביקום הקולנועי של מרוול ומיד לאחריה יוקרן הסרט, "ת'ור: העולם האפל". ההקרנה תהיה בתלת מימד. אולם, לא נשלח אתכם בלי מתנה קטנה, הנחה מיוחדת לקוראי האתר שלנו (ובכלל) בקנייה מראש און ליין. כאשר אתם רוכשים כרטיס, בלינק המצורף לאתר המכירות, הכניסו קוד הנחה: 1910, ומחיר הכרטיס יהיה 28 ש"ח (במקום 38 ש"ח הרגילים). נשמח מאוד לראותכם:

התקציר העברי הרשמי:
הסרט השני בסדרת הסרטים של מרוול המבוססים על דמותו של האל האסגרדי "ת'ור" הוא המשך של הסרט הראשון ושל עלילות "הנוקמים". ת'ור נאבק להחזיר את הסדר ברחבי הקוסמוס אולם גזע עתיק המונהג על ידי מלקיט הנוקם, זומם להחזיר את האופל אל רחבי היקום. ניצב מול אוייב שאפילו אודין ואסגארד אינם יכולים להתמודד מולו, תור חייב לצאת למסע האישי והמסוכן ביותר של חייו, מסע שיאחד אותו עם ג'יין פוסטר וייאלץ אותו להקריב הכל כדי להציל אותנו מהכחדה.

הקרנה מיוחדת של "ת'ור העולם האפל", יום חמישי, 19 באוקטובר, בשעה 21:00. בסינמטק חולון, רחוב גולדה מאיר 6, חולון (חניה חינם).

השאר תגובהלבטל