נטפליקס רכשו זכויות הפקה לרוב יצירות הקומיקס של מארק מילר (מעודכן)

עדכון: בהודעה שהעלה בפורום באתר הרשמי שלו, מוסר מארק מילר כי העסקה עם נטפליקס אינה כוללת את "קיק-אס" ואת "קינגסמן", אשר זכויות ההפקה שלהם נמצאות בידי חברות הפקה אחרות.

הידיעה המקורית:
נטפליקס חתמה על חוזה בלעדי עם יוצר הקומיקס הנחשב מארק מילר ותפיק סרטים וסדרות על פי הדמויות והחוברות ה"עצמאיות" שכתב. מילר בן ה-47 הוא אחד הכותבים הבכירים היום בעולם הקומיקס, עבד שנים ארוכות עם חברת מרוול, ובין היתר כתב את סיפור "מלחמת האזרחים" עליו התבסס הסרט "קפטן אמריקה מלחמת האזרחים" ואת הסיפור עליו התבסס הסרט "לוגאן – וולברין". כעת מדווח מגאזין חדשות הבידור, ה-Hollywood Reporter כי נטפליקס רכשה את זכויות ההפקה של מה שמכונה מילר-וורלד שכולל דמויות וסיפורים שמילר המציא.

מדובר ברכישה המסיבית הראשונה של נטפליקס למספר רב של חומרים מאותו יוצר. תנאי החוזה המדויקים אינם ידועים כרגע, אבל התמצית שלהם אולם ידוע כי נטפליקס תפיק סרטים, סדרות למבוגרים וסדרות לילדים על פי דמויות ועל פי העולמות שמילר יצר, כמו כן, מילר ימשיך לפתח פרוייקטים טלוויזיונים במיוחד בשביל נטפליקס.

מילר ואשתו לוסי אחראים על מה שנודע מילר-וורלד בו ניתן למצוא כבר כמה וכמה עיבודים קולנועיים מוצלחים כמו סרטי "קיק אס", "קינגסמן" ו"מבוקש" (אנג'לינה ג'ולי וג'יימס מקאווי). בימים אלו הסתיימה באימאג' קומיקס הסדרה Reborn שלו שזכתה לביקורות נהדרות ולהצלחה כלכלית.

נכון להיום, בחוברות הקומיקס האישיות שלו, יצר מילר כעשרה יקומים סיפוריים שונים. החל מיקומים מציאותיים מלאי אקשן, עולמות בהם קיימים גיבורי על, עולמות פנטסיה ומדע בדיוני ועוד. בין הסדרות הנודעות שלו, Empress שיצאה תחת מרוול (Icon), המיני סדרה Chrononouts שיצא באימג', Superior ועוד.

מתוך המיני סדרה REBORN של מילר, שיצאה בחברת IMAGE

נכון לכתיבת שורות אלו עדיין לא ידוע איזה מין הפרנצ'ייז הפוטנציאלים של מילר ייצא קודם להפקה ובאיזה פורמט (סדרה או סרט).

ב-21 בספטמבר יעלה בבתי הקולנוע הסרט "קינגסמן מעגל הזהב" המתבסס על דמויות שיצר מילר על גבי דפי הקומיקס ושאותן ראינו ב"קינגסמן: השירות החשאי".

השאר תגובהלבטל