טריילרים לפרקי סיום העונה של "החץ", "הפלאש" ו"סופרגירל"

השבוע מסתיימות העונות של שלוש הסדרות הנותרות ביקום הטלוויזיוני של DC המוכר יותר בכינויו ה-"ארו-וורס" המורכב מארבע סדרות, "החץ", הסדרה שהחלה את כל היקום הזה וממנה יצאו הסדרות "הפלאש" ו"אגדות המחר" (שעונתה השנייה הסתיימה לא מכבר) ו"סופרגירל" שמתקיימת קצת מחוץ ליקום הטלוויזיוני הרשמי, אבל עדיין נחשבת כחלק ממנו בייחוד כאשר מדובר על קרוס-אוברים. לקראת השבוע הקרוב, שמבטיח להיות מרגש ומלא בטוויסטים (וכנראה גם קליף האנגרים לקראת העונות הבאות) שחררה רשת CW שלושה טריילרים:

סופרגירל – פרק 22 – משודר (בארצות הברית) ביום שני, 22 במאי

הפרק האחרון של העונה, שעונה לשם "ובכל זאת, היא התעקשה" (תרגום לא רשמי ל-Nevertheless, She Persisted) יסמן את חזרתו של סופרמן לסדרה, כמו כן, נראה את קאט גרנט ואת המלחמה הסופית של סופרגירל בריאה (אותה מגלמת לא אחרת מאשר טרי האטצ'ר), בניסיון להציל את נשיונל סיטי.

הפלאש – פרק 23 – משודר (בארצות הברית) ביום שלישי, 23 במאי

הפרק האחרון של הפלאש, שנקרא "קן סיום", מגיע אחרי פרק מאוד אמוציונלי ויראה לנו בעצם את הקרב האחרון של בארי אל מול סאביטר. אם לא היינו מתעייפים מהסדרה, היינו מוצאים לא מעט משמעויות פילוסופיות, ופסיכולוגיות על הקרב הזה (לא נפרט מחשש לספוילרים).

החץ – פרק 23 – משודר (בארצות הברית) ביום רביעי, 24 במאי

העונה החמישית של "החץ", שנחשבת, לפחות על פי המבקר שלנו, כאחת העונות הטובות בסדרה, מגיעה לסיום הבומבסטי שלה בפרק ה-23 בעונה, "ליאן יו". אוליבר אוסף חבורה של לוחמים, כמו סלייד, נייסה, מרלין ועוד, כדי לעמוד אל מול האיום הגדול ביותר שאוליבר ידע בחייו, צ'ייס והלוחמים שעומדים לצידו.

השאר תגובהלבטל