"מלחמת הכוכבים פרק 8"– תקוות חדשות?!

כמצופה מהמותג המסחרי החזק ביותר בגלקסיה, "מלחמת הכוכבים", תחת שרביט הניהול של תאגיד דיסני, לא יורד מהכותרות, עם הודעות מדי יום כמעט על הסרטים החדשים שבתהליכי הפקה.
הסרט הקרוב ביותר יצא בסוף השנה הנוכחית, ב-14 בדצמבר בבתי הקולנוע בישראל והוא כמובן "פרק VIII" בסיפורם של הסקייווקרים והכוח.

לא מכבר נודע כי השם המלא של הסרט הוא יהיה "The Last Jedi"  מה שכמובן גרר לחרושת אינטרנט באשר לזהותו של אותו ג'די אחרון. אך עתה מתגלית תפנית בעלילה, בכוונת מכוון או שלא מצד דיסני, כאשר נחשפים הפוסטרים הבינלאומיים לסרט ומתברר כי יש הבדלי השפה מגלים פרטים חשובים.

למה הכוונה? לפי עיצוב הפוסטר הצרפתי, הסרט יקרא "Les Derniers Jedi" ,העיצוב הספרדי מגלה כי שמו יהיה "Los Ultimos Jedi" , באיטלקית "Gli Ultimi Jedi" ובגרמנית הוא יקרא “Die Letzten Jedi”. לטובת הקוראים שלא דוברים באחת מהשפות האלה, נגלה כי כל השמות הנ"ל מתייחסים ל"ג'דיי" לא בלשון יחיד אלא בלשון רבים!

ה"פצצה" הזו שהאינטרנט זרק עלינו בערב שישי, יגרום, למשחק הניחושים להתרחב עוד יותר – האם מדובר בריי ובלוק? בריי ופין? בפין ובפו דמרון? או שאולי קיילו רן יפנה את גבו לצד האפל ויצטרף גם הוא למסדר? ואולי כ-ו-ל-ם יחד?! אי אפשר ככה! מתי יבוא דצמבר כבר?!

על כל פנים, הבמאי ריאן ג'ונסון, שבין היתר ביים את "לופר" המעולה, העלה תמונה בשחור לבן מסט הצילומים של הפרק השמיני, תמונה הכוללת מחלקה שלמה של חיילי סער ממורקים וממושמעים ואחד שלא כל כך ממושמע. אולי הוא הוריד את הקסדה כדי שיוכל לפגוע יותר טוב.

 

 

השאר תגובהלבטל