טריילר לסרט האנימציה Teen Titans: The Judas Contract

בכנס קומיק-קון בסאן-דייגו, שנערך ביולי האחרון, הוכרזו שני סרטי האנימציה הבאים בסדרת הסרטים מבוססי גיבורי הקומיקס של DC. סרטים אלו יוצאים באופן קבוע כבר למעלה מ-20 שנה ובשנים האחרונות גם התחילו לשמר המשכיות שנבנית בכל סרט. הסרטים שהוכרזו היו Teen-Titans: The Judas Contract, ו-Batman and Harley Quinn. בעוד שכמעט ואין מידע לגבי הסרט של באטמן והארלי (שמיועד לצאת הקיץ), לסרט של הטין-טייטאנס שוחרר טריילר ראשון.

הטין-טייטאנס, למי מכם שלא מכיר, הינה קבוצת גיבורי על שנוסדה בקומיקס בשלהי שנות השישים ע"י בוב האניי וברונו פרמיאני. לאורך השנים הקבוצה עברה לא מעט שינויים בהרכב חבריה, אך שימרה את הרעיון הבסיס שלה- הקבוצה מורכבת מגיבורים צעירים אשר בדרך כלל משמשים כסיידקיקים של הגיבורים הגדולים. רובין, קיד-פלאש, וונדר-גירל, אקווה-לאד, וארסנל הם רק חלק מהגיבורים שניתן למצוא באופן יחסית קבוע בקבוצה הזו, על גרסאותיהם השונות לאורך השנים. רובין, לרוב, הוא המנהיג.

כמו כל קבוצת גיבורי-על, גם הטין טייטנס צברו אויבים רבים לאורך השנים, כשאחד האויבים המוכרים ביותר שלהם הוא סלייד ווילסון, רוצח שכיר מסוכן המוכר שקיבל את הכינוי, דת'סטרוק, אותו אנו מכירים טוב בשנים האחרונות לאור הופעותיו בחוברות הקומיקס, סדרות האנימציה, משחקי המחשב ובקרוב בסרט סולו של באטמן שם הוא הנבל הראשי.

ב- Teen-Titans: The Judas Contract, דת'סטרוק לוקח על עצמו חוזה שמטיל עליו להביא את הטין טייטנס לארגון הרשע H.I.V.E, חיים או מתים. החוזה היה שייך במקום לבנו של דת'סטרוק, גראנטו ווילסון, שמת במהלך ניסיון לקיים אותו. דת'סטרוק לוקח את החוזה כדי להשיג נקמה באנשים שגרמו למות בנו.

הסיפור שעליו מבוסס סרט האנימציה The Judas Contract, מגיע כהמשך לניסיונות הלכידה\חיסול של הטיטאנים על ידי דת'סטרוק. מזימתו הנוכחית היא להחדיר לצוות הטיטאנים הצעירים חברה חדשה, טארה מארקוב, שתקנה את אמון הקבוצה ותשבה את ליבם, וכך תוכל להשיג סודות על חברי הצוות, סודות שישמשו את דת'סטרוק בתכנון תכנית החיסול האולטימטיבית לצוות הגיבורים הצעיר.

הסרט מבוסס על מה שנחשב כאחד הסיפורים הטובים והבולטים של החבורה, שיצא ב-1984 בחוברות 42 עד 44 בסדרה Tales of the Teen Titans והסתיים ב- Tales of the Teen Titans Annual #3. ההרצה הזו נכתבה על ידי מארב וופלמן והאמן היה ג'ורג' פרז. סיפור הקומיקס נתן לנו הצצה מרתקת לעברו של סלייד כלוחם גרילה בצבא האמריקאי במלחמת וייטנאם, ולמהלכים שהובילו לניסוי שנערך עליו ושנתן לו יכולות מוגברות- כוח, זריזות, ודיוק, אך עם זאת גם תופעת לוואי- אגרסיביות. ההתמודדות של הטיטאנים עם התוכנית של סלייד מצד אחד, ועם בגידה מצד חברת צוות משלהם, היא הבסיס לסיפור הזה.

לפי הטריילר, נראה שהסרט הוא חלק מההמשכיות של סרטי האנימציה החדשים של DC  ובייחוד Teen-Titans VS Justice Leage, שיצא ב- 2016. הסיפור כנראה יעבור עיבוד מסוים בשביל להתאים אותו להמשכיות הנוכחית.

צוות הגיבורים של הקבוצה מורכב מ"נייטווינג", שככל הנראה ישמש כמנהיג לקבוצה בהיותו הרובין הבוגר שבחבורה, "סטארפייר", שהנהיגה את הקבוצה בסרט הקודם, דמיאן וויין, הרובין הצעיר והמרדן, "רייבן", "בלו-ביטל", "ביסט-בוי", וכמובן- טארה מארקוב, התוספת החדשה.

בטריילר אנו מקבלים הצצה לדמויות הטובות, ולדמויות הרעות- דת'סטרוק ובארדר-בלאד (המנהיג של H.I.V.E), וכמובן שלא מעט קטעי לחימה, כיאה לסרט אנימציה מבוסס קומיקס גיבורי-על. הסרט קיבל דירוג PG-13, ולכן לא מיועד לילדים צעירים, כיוון שמכיל לא מעט קטעי לחימה אלימים ושפה לא ראויה, כצפוי מסרט שהרעים בו נקראים "מכת-מוות", ו"האח-דם". עדיין אין תאריך יציאה רשמי לסרט, אבל זה יקרה כנראה בחודשים הקרובים.

השאר תגובהלבטל