בריאן סינגר יביים את הפיילוט לסדרת האקס-מן החדשה

לא מכבר נודע כי חברת פוקס הזמינה סדרת טלוויזיה המתרחשת ביקום האקס-מן (בנוסף לסדרה "לגיון" אשר תעלה בקרוב בערוץ הנישה של פוקס FX). הלילה הודיעה פוקס כי בריאן סינגר, הבמאי אשר הביא את סדרת סרטי אקס-מן לקולנוע אי שם בתחילת שנות האלפיים, שישמש כמפיק של הסדרה, יאייש את כסא הבמאי לפרק הפיילוט (שבדרך כלל מכתיב את הטון של סדרות). זו לא תהיה הפעם הראשונה שסינגר מביים פיילוט לטלוויזיה, הוא גם ביים את הפיילוט של סדרת בית החולים המצליחה "האוס" אותה הוא גם הפיק.

אחרי הכישלון של "אקס-מן אפוקליפסה" לא מעט אנשים טענו כי סינגר צריך להתרחק קצת מסדרת הסרטים הללו, בהם ביים 4 סרטים, גם העובדה ש"דדפול" הצליח מאוד ושהסדרה "לגיון" זוכה להייפ חיובי, מראים כי יש אנשים אחרים אשר יכולים לטפל ביקום המוטנטים בצורה לא פחות טובה מסינגר.

בזמן כתיבת שורות אלו אין הרבה מידע על הסדרה אותה יצר מאט ניקס שעומד מאחורי הסדרה "סוכן מחוק" (Burn Notice). לסינגר יצטרפו בתחום ההפקה האנשים שעומדים מאחורי סדרת הסרטים המצליחה, לורן שולר דונר, סיימון קינברג וג'ף לואב וג'ים צ'ורי ממרוול.

בראיונות השונים תוארה הסדרה כסדרת דרמת מתח המתרחשת בעולם שבו המוטנטים הם חלק מוכר וידוע, למרות שרוב העולם מתייחס אליהם בחשדנות, או כמו שאנו יודעים, עולם ש"מפחד ושונא" את המוטנטים שמנסים לעזור לו. הסדרה תתמקד במשפחה בה ההורים מגלים כי ילדיהם הם בעלי כוחות מוטנטים (בעוד ההורים, לא). המשפחה מחליטה לברוח יחדיו מגופי ממשלה שרוצים לעצור את הילדים (וכנראה לערוך עליהם ניסויים) ומוצאים את עצמם במסע הישרדות במהלכו הם יצטרפו למחתרת המורכבת ממוטנטים רדופים.

הסדרה תתרחש ביקום של סרטי הקולנוע, אם כי הקשר לסרטים יהיה רופף יותר מאשר, למשל, הקשר של "סוכני ש.י.ל.ד" ליקום הסינמטי של מרוול. עם זאת, אנחנו נראה כנראה דמויות מוכרות וכמה דמויות חדשות. נכון לכתיבת שורות אלו עדיין אין ליהוקים, או תסריט גמור, וכמובן שאין תאריך לתחילת צילומים ועלייה לשידור. אנחנו נמשיך לעקוב.

השאר תגובהלבטל