"האויב שבפנים: פרק סיום" – שישה קטעים ופיצ'רט

מחר, יום חמישי ה-26 בינואר, יעלה ברחבי הארץ החלק השישי בסדרת סרטי "האויב שבפנים" בכיכובה של מילה יובוביץ'. הסדרה, שהחלה אי שם בשנת 2002, מצליחה להיות סדרת הסרטים הרווחית ביותר המבוססת על משחק מחשב. לפני מספר ימים העלינו סרטון שמסכם את חמשת הסרטים הקודמים בסדרה וכעת אנו מביאים לכם שישה קטעים מתוך הסרט שנראה רווי אקשן.

קטע מספר 1 – בו אנו רואים שאליס (יובוביץ') מגיעה למקום נטוש, ואז מותקפת על ידי אנשים במסכות, היא, כמובן, לא נשארת חייבת ומחזירה מלחמה:

קטע מספר 2 – אליס בדרכה לראקון סיטי עוצרת במרכז כביש ראשי הרוס, בסביבה אפוקליפטית שמעניקה גוון בלתי מתפשר לסרט:

קטע מספר 3 – אליס והחבורה שלצידה מוצאים את עצמם במנהרה עם פרופלור ענקי שמאיים לשאוב אותם לתוכו ולחתוך אותם לרסיסים:

קטע מספר 4 – אליס מצטרפת לחבורת אנשים שרובם לא מכירים אותה, וכנראה גם לא בוטחים בה, אחרי ניסיון שעלה להם בחיים של חברה הם מנסים להבין מה לעשות כשארגון "אמברלה" סוגר עליהם:

קטע מספר 5 – אליס וחבורתה (או יותר נכון, מה שנשאר מחבורתה) עומדים בני אלפי זומבים תאבי דם. "מה נעשה?" שואל אחד מהחבורה, בלי להתבלבל, אליס אומרת "נהרוג את כולם":

קטע מספר 6 – אליס והחבורה מצליחים להגיע ל"כוורת" של ארון "אמברלה", אבל נראה שההשתלטות על המקום לא תהיה קלה כל כך:

פיצ'רט קצר – "אביגייל" – פיצ'רט שמציג את הדמות החדשה, אביגייל, אותה מגלמת רובי רוז, אותה ניתן לראות בימים אלו לצד וין דיזל ב-"XXX בהילוך גבוה":

התקציר העברי הרשמי:
הסרט החדש ממשיך היכן שהסתיים הפרק הקודם בסדרה – "האויב שבפנים: הגמול". אליס (מילה יובוביץ') היא הניצולה היחידה של מה שהיה אמור להיות הקרב הסופי של האנושות נגד הזומבים. עכשיו, היא חייבת לחזור למקום שבו הסיוט התחיל – היכן שהתאגיד צובר כוחותיו למכת המחץ נגד הניצולים הבודדים של האפוקליפסה.

השאר תגובהלבטל