שני טריילרים חדשים ל"דרדסים: הכפר האבוד"

אחרי שני סרטים ששילבו שחקנים חיים עם אנימצייה ממוחשבת הדרדסים חוזרים (פחות או יותר) למקורות האנימטיביים שלהם בסרט חדש שיהיה כולו באנימציה. הסרט, "דרדרסים: הכפר האבוד" פותח סאגה חדשה בעולמם של היצורים הכחולים האהובים ומעלה את השאלה, האם הכפר שלהם הוא כפר הדרדרסים היחיד ביקום או שישנם עוד דרדסים. הדמויות האהובות חוזרות למסך ובהן גם אחד הנבלים היותר מוכרים ואהובים גרגמל.

הסרט התחדש בשני טריילרים – הראשון טריילר שהופץ בארץ (ועל כן אנו מצרפים גרסה עם תרגום) וטריילר שני, אמריקאי, שארוך בכדקה. חייבים לציין שיש משהו שובה לב בחזרה לאנימציה וטריילרים אפילו הצליחו להוציא ממנו כמה צחקוקים.

הטריילר שהופץ בישראל:

הטריילר האמריקאי:

את הסרט מביים קלי אסבורי שביים את "שרק 2" ואת "נומיאו ויוליה" וברשימת המדובבים האמריקאים ניתן למצוא את דמי לובטו, מנדי פטינקין, ריין וילסון ודני פודי.

התקציר העברי הרשמי:
מפה מסתורית שולחת את דרדסית וחבריה הטובים: בר-מוח, בר-כוח וביש-גדא, למרוץ מסעיר ומותח לעמקי היער האסור אשר מלא ביצורים קסומים, על מנת למצוא את היער האבוד המסתורי לפני המכשף הרשע גרגמל. הם יוצאים למסע מטלטל, מלא בהרפתקאות וסכנה, על מנת לגלות את הסוד הגדול ביותר בתולדות הדרדסים.

"דרדסים: הכפר האבוד" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-30 במרץ 2017 (כשבוע לפני ארצות הברית).

השאר תגובהלבטל