טריילר ראשון ל"סימן חיים" בכיכובם של ריאן ריינולדס וג'ייק ג'ילנהול

אמנם אנחנו רחוקים מעונת סרטי הקיץ 2017 מרחק של חצי שנה, אבל זה לא אומר שאי אפשר להתחיל להסתכל קדימה ולראות מה מתקרב אלינו לבתי הקולנוע, וכאשר מדובר בסרט מדע בידיוני בו משחקים גם ריאן (דדפול) ריינולדס וג'ייק (דוני דארקו) ג'ילנהול, החגיגה היא כפולה. חברת סוני שחררה את הטריילר הראשון לסרט LIFE שמביים דניאל אספינוזה, הבמאי ממוצא שבדי שביים את ריינולדס במותחן "טעון הגנה" (2012) בו משחק גם דנזל וושינגטון.

לצידם של ריינולדס וג'ילנהול נראה את רבקה פרגוסון ("משימה בלתי אפשרית: אומת הנוקמים", "נערה על הרכבת") והירויוקי סאנדה אותו יכולנו לראות בסדרות מדע בדיוני כמו "הספינה האחרונה", "הליקס" ו"אקסטנט". הבשורה המשמחת היא, למרות שקשה לראות את זה מהטריילר, התסריטאים של הסרט הם רט ריס ופול וורניק שאחראים על שניים מהסרטים היותר מופרעים של השנים האחרונות. השניים כתבו בשביל ריינולדס את התסריט ל"דדפול" (ובימים אלו עובדים על התסריט לסרט ההמשך), ואת קומדיית האקשן זומבים, "זומבילנד".

התקציר העברי הרשמי:
סימן חיים מספר את סיפורו של צוות תחנת חלל בינלאומית הנמצאת על סף אחת התגליות החשובות ביותר בהיסטוריה האנושית: עדות ראשונה לחיים על מאדים. כשהצוות מתחיל את המחקר, השיטות שלהם מובילות לתוצאות לא רצויות וצורת החיים מתגלה כבעלת תבונה גבוהה ממה שמישהו אי פעם ציפה

"סימן חיים" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב- 11 במאי 2017.

השאר תגובהלבטל