בואו להכיר את רובי רייס, הגוסט ריידר בסדרה "סוכני ש.י.ל.ד"

זה לא חדש כי הגיבור, או יותר נכון, האנטי גיבור שיהיה במרכזה של העונה הרביעית של "סוכני ש.י.ל.ד", אשר תתחיל השבוע (ב-20 בספטמבר ליתר דיוק) יהיה ה"גוסט ריידר". אולם, לא מדובר בגוסט ריידר המקורי, ג'וני בלייז, אותם כולנו מכירים, אם זה מחוברות הקומיקס של שנות השבעים או מסרטי הקולנוע בכיכובו של ניקולס קייג'. גם לא מדובר בגוסט ריידר המשמעותי השני של חברת מרוול, דני קץ', אלא בגלגול האחרון של הדמות, רובי רייס, שהופיע לראשונה בסדרת הקומיקס ALL-NEW GHOST RIDER במסגרת Marvel Now בשנת 2014. דמותו של רייס נוצרה על ידי פליפה סמית וטרד מור.

רובי הוא נער ממוצא מקסיקני-אמריקאי שגר במזרח לוס אנג'לס ומחלק את זמנו בין לימודים בתיכון, עבודה במוסך וטיפול באחיו הצעיר והנכה, גייב. כאשר מכונית דודג' מהונדסת מגיעה למוסך, רובי חושב שהוא יוכל להגניב אותה החוצה, להשתתף במרוצי רחוב ולהרוויח כסף כדי שיוכל לטפל באחיו ולעבור לשכונה טובה יותר שם יוכלו לפתוח דף חדש בחיים. אולם, כמו שאנחנו יודעים, תכניות שנרקמות במוסכים נידחים במזרח לוס אנג'לס, לעולם לא יוצאות לפועל באופן חלק. כמובן שהוא ייפגש עם אנשים שמוסר, יושר והגיון הוא לא חלק מהאופי שלהם ויסתבך באווירה אלימה ותא מטען מלא בסמים. כל אלו, יביאו, כמה צפוי, למותו בטרם עת.

למזלו של רובי, מכונית הדודג', היא לא סתם מכונית, אלא מכונית רדופת רוחות רפאים, או לפחות רוח רפאים אחת אשר משתלטת על רובי מיד עם מותו האלים והופכת אותו לגוסט ריידר החדש. כמשימתו הראשונה, גוסט ריידר, כמובן, רודף אחרי האנשים שרצחו את רובי, מוצא אותם, ומעניק להם שלוות עולמים (לרובם, היו מעטים שהצליחו לברוח). למחרת, רובי מתעורר וחושב שכל מה שעבר היה חלום, אולם אז הוא מגלה כי אחת מעיניו היא כתומה. רובי חוזר למוסך, שם הוא רואה את המכונית ושני בריונים שבמקרה הגיעו למקום ושעבדו בשביל בעל המכונית. הבריונים נפגשים פנים מול פנים עם פניו הבוערות של הגוסט ריידר החדש, שאחרי שמצליח להשתלט עליהם, לוקח את המכונית ומחפש תשובות.

את התשובה לשאלה "מה קרה לי?" הוא מקבל בצורת שאלה נוספת, מצד הגוסט ריידר" "מי אנחנו?" ואז אנו מגלים כי הרוח שבמכונית, היא בעצם רוחו של אלי (אליאס מונרו) פושע מוכר במזרח לוס אנג'לס שהוא גם דודו של רובי רייס (דוד שלא ממש מגיע לערבי שישי או חג, אלא התנתק מכל קשר משפחתי). רובי רייס, כדי שיוכל להמשיך לדאוג לאחיו הצעיר גייב וגם כדי שיוכל ללחום למען הצדק, מסכים לקבל את ההצעה של דודו המת, אלי, להתאחד אתו ולהפוך להיות הגוסט ריידר החדש, כשבמקום אופנוע, הפעם יש לו מכונית דודג' (בנינו, זה הרבה יותר בטוח).

בסדרה השחקן גבריאל לונה מגלם את רובי רייס. לונה, בן ה-34, מה שאומר שהוא כנראה לא ישחק תלמיד תיכון כמו בקומיקס. לונה הוא אינו שם מוכר, עדיין, למרות שבשנים האחרונות הופיע בלא מעט סדרות וכמה הופעות קצרות בסרטים (כמו "לאהוב אותה" לצד ג'וליאן מור ואלן פייג').

פרומו קצרצר של "סוכני ש.י.ל.ד גוסט ריידר":

השאר תגובהלבטל