השחקן אנטון ילצין (צ'כוב בסרטי "סטאר טרק") מת בתאונת רכב והוא בן 27 בלבד

השחקן הצעיר, אנטון ילצין, נפטר הבוקר, ראשון, 19 ביוני, מתאונת רכב קטלנית בביתו אשר בסאן פרננדו וואלי. העניין עדיין נמצא בבדיקה, אולם לפי המידע שיש כרגע, לא נראה כי מדובר במעשה מכוון, פלילי או התאבדות, אלא בתאונה.

משטרת לוס אנג'לס אישרה את העניין בהודעה לעיתונות: "תאונה קטלנית קרתה בלילה שבין שבת לראשון, בסביבות השעה 1:10 לפנות בוקר. זה היה כתוצאה מפגיעה חמורה של רכבו, ג'יפ צ'רוקי ששוקל 2.5 טון, שהדרדר אחורנית במדרון של כביש הגישה לביתו ופגע בו. חברים שהיה אמור לפגוש דאגו כשלא הגיע ולא ענה לטלפון וכשהגיעו לביתו, גילו את המחזה הנוראי".

ילצ'ין נולד ב-11 במרץ 1989, בסנט פטרבורג למשפחה יהודית.הוריו היגרו לארצות הברית כשאנטון היה בן חצי שנה הוא למד קולנוע ב"אוניברסיטת דרום קליפורניה" (USS) והתגלה בגיל צעיר כשלמד בכיתת משחק בלוס אנג'לס.

הוא החל לשחק בסרטי קולנוע בגיל צעיר מאוד, 11, והופיע בין השאר ב-"לבבות באטלנטיס" על פי ספר של סטיבן קינג, "אלפא דוג", "שליחות קטלנית 4", "ליל האימה" וב-2009 הצטרף לפרנצייז המתחדש של "סטאר טרק" כשהוא מגלם את הגרסה הצעירה של פאבל צ'כוב. בקרוב נוכל לראות אותו בסרט השלישי בסדרה: "סטאר טרק אל האינסוף".

השאר תגובהלבטל