"היום השלישי התחדשות", טריילר של כחמש דקות!

בעוד פחות מחודש, ב- 23 ביוני, יעלה בבתי הקולנוע סרט ההמשך ל"היום השלישי" (שמציין 20 שנה ליציאתו), "היום השלישי התחדשות". לקראת האירוע המשמח (לפחות את אוהדי הסרט המקורי, שהיה שובר הקופות מספר אחד של שנת 1996), שחררה חברת פוקס המאה העשרים טריילר ארוך במיוחד, של כחמש דקות, שבעצם נותן לנו הצצה רחבה ומעמיקה יותר לסיפור, לדמויות וכמובן, לקטעי האקשן האפים.

אזהרה קלה: אם אתם מחכים לסרט ולא רוצים להרוס לעצמכם את החוויה בקולנוע, היינו ממליצים לכם לא לראות את הטריילר, שמגלה ומראה באמת, קצת יותר מדי.

רולנד אמריך, המאסטר אוף דיסטראקשן של הקולנוע, שביים את הסרט המקורי ב-1996 חוזר לכיסא הבמאי (ואפילו אמר שהוא יהיה מוכן לשקול לביים סרט נוסף בסדרה במידה והסרט הזה יצליח) ולצד לא מעט כוכבים מהסרט המקורי, בהם ג'ף גולדבלום, ברנט ספינר, ויויקה פוקס, ביל פולמן וג'אד הירש, אנו פוגשים שחקנים ודמויות חדשות בהם ליאם המסוורת', מייקה מונרו, ושארלוט גינזבורג.

התקציר העברי הרשמי:
תמיד ידענו שהם יחזרו. סרט ההמשך לשובר הקופות היום השלישי. כשמתחוללת קטסטרופה עולמית בקנה מידה בלתי נתפס, בני האדם מאמצים את טכנולוגיית החייזרים בתכנית הגנה עצומה כדי להגן על כדור הארץ. אבל שום דבר לא יכול להכין אותנו לכוח המתקדם וחסר של החייזרים. רק תושייתם של מספר גברים ונשים אמיצים, יכולה להציל את העולם שלנו מהכחדה.

השאר תגובהלבטל