"התופת", טיזר טריילר ראשון, רוברט לנגדון חוזר להציל את העולם

הבמאי רון האוורד והשחקן תום הנקס מחזירים למסך הגדול, בפעם השלישית, את רוברט לנגדון, פרופסור לאיקונולוגיה, בהרפתקה חדשה, "התופת" שייצא בישראל ב- 13 באוקטובר.

רוברט לנגדון הוא גיבור ספריו של דן בראון, אשר רק בידו הכוח (ובעיקר הידע) להציל את האנושות מכוחות מיסטים, דתיים ומדעיים המאיימים להשמיד אותו. הסרט השלישי, "התופת", מבוסס על הספר האחרון שכתב דן בראון (והוא למעשה הספר הרביעי בכיכובו של לנגדון) ושיצא לאור בשנת 2013, הספר תורגם לעברית על ידי הוצאת מודן.

הפעם יוצא לנגדון לעצור את כוחות הרשע אשר מאיימים להפוך את העולם לתופת אחת גדולה, או במילים אחרות, לגיהנום:

לצידו של הנקס, שגילם לראשונה את דמותו של לנגדון בסרט "צופן דה וינצ'י" לפני עשור (2006), נמצא כנהוג, צוות שחקנים בינלאומי בהם עומר סי ("מחוברים לחיים", "מסייה שוקולד"), פליסיטי ג'ונס ("התיאוריה של הכל"), אירפן קאהן ("עולם היורה") ועוד. את הסרט כתב דיוויד קואפ, שכתב את הסרט האחרון בכיכובו של לנגדון, "מלאכים ושדים" שיצא ב- 2009. קואפ, בשנות התשעים ועד תחילת שנות האלפיים היה השם הכי חם בהוליווד אחרי הצלחות שכתב כמו "פארק היורה", "ספיידרמן" (של סם ראימי), "החדר" (של דיוויד פינצ'ר) ועוד, אולם בשנים האחרונות כתב בעיקר סרטים שזכו לביקורות מעורבות כמו "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גוגולת הבדולח" ו- "ג'ק ריאן: גיוס הצללים".

התקציר של הספר (לקוח מאתר הסימנייה):
כאשר רוברט לנגדון, חוקר הסמלים מהארוורד, מתעורר במיטת בית־חולים בעיר פירנצה, אין לו כל זיכרון כיצד הגיע לאיטליה או מה קרה לו ביומיים האחרונים. מראות נוראים שבים וצפים בראשו – נהר מוצף דם, אנשים מתייסרים ואישה מסתורית הקוראת לו לעזרה. אולם עד מהרה מגלה לנגדון שהמציאות גרועה עוד יותר מהזיותיו. מסתבר כי הוא נורה בראשו, ומישהו עדיין מנסה לרצוח אותו. יחד עם סיינה ברוקס, רופאה בבית־החולים שעוזרת לו להימלט מרודפיו, חייב לנגדון לפענח חידה מתוחכמת המוליכה אל רמזים החבויים ביצירת מופת אפלה בת שבע־מאות שנה – 'התופת' מאת דנטה.

במרוץ דרך ארמונות עתיקים, מעברים סודיים, אמנות קלאסית ומדע עתידני, מגלה לנגדון מול מי הוא מתמודד ומהי תוכניתו מקפיאת הדם של יריבו. ללנגדון נותר יום אחד בלבד כדי לגלות במי יוכל לבטוח וכיצד לעצור את התוכנית. אם ייכשל, יהפוך העולם לגיהינום עלי אדמות. דן בראון חוזר במותחן אינטליגנטי ומסחרר שאי אפשר להניחו מהיד עד העמוד האחרון. וגם אחר כך.

התקציר העברי הרשמי של הסרט:
זוכה פרס האוסקר רון הווארד חוזר לביים את רב המכר האחרון בסדרת ספרי רוברט לנגדון של הסופר דן בראון (קוד דה וינצ'י) – התופת. הסרט מוצא את חוקר הסמלים המפורסם (בכיכובו של טום הנקס) בנתיב של רמזים הקשור לדנטה הגדול בכבודו ובעצמו. כאשר לנגדון מתעורר בבית חולים איטלקי ואינו זוכר דבר, הוא חובר לסיינה ברוקס (פליסיטי ג'ונס), רופאה אשר לנגדון מקווה שתעזור להשיב לו את זכרונו. ביחד הם במירוץ נגד השעון ברחבי אירופה כדי לחשוף מזימה גלובלית קטלנית.

"התופת" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב- 13.10.2016

השאר תגובהלבטל