טריילר – מלחמת האזרחים 2! (בקומיקס)

בימים אלו מוקרן בהצלחה מטורפת ברחבי העולם (וגם בארץ) "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" שמבוסס בעצם על אחד האיוונטים הבולטים בשנים האחרונות ביקום הקומיקס של מרוול, Civil War שכתב מארק מילר ב-2006. כיאה לחברה שלא תזניח את הפרנצ'ייזים שלה, בוודאי לא כאשר סרט מצליח מככב לו ברשימת שוברי הקופות. ובכן, בחברת מרוול חשבו ורקחו וב-18 במאי תצא חוברת מספר 0 של "מלחמת האזרחים 2" אשר הצצה ראשונה אליה אפשר היה להשיג ביום קומיקס חינם.

גם הפעם תמצאו את איירון מן בפינה אחת, אולם מולו מתייצבת הפעם קרול דנברס, הלוא היא קפטן מרוול. המחלוקת הפעם היא סביב אחד האיניומנס, אשר יכול לראות את העתיד. יש כאלה שרוצים להשתמש בכוח הזה כדי לעצב את העולם ואת עתיד האנושות ולנצל את האפשרות להתכונן לבאות לפני שהעתיד מגיע, ויש כאלה שגורסים שהעולם צריך להתקדם בקצב שלו ושאסור לנו לשנות את ההווה על סמך מה שרואה העתידות רואה. לקראת הארוע חברת "מרוול", שחררה טריילר:

את העלילה הפעם רקח בריאן מייקל בנדיס שהוא ללא ספק אחד הכותבים הבולטים, המשמעותיים והטובים ביותר של מרוול בשני העשורים האחרונים, לצידו נימצא את דיוויד מרקז (שעובד עם בנדיס על All-New X-Men) וג'סטין פונזור. חוברת מספר 0 תצא ב- 18 במאי, ואילו חוברת מספר 1 (של הסדרה המרכזית) תגיע לחנויות ב-1 ביוני.

השאר תגובהלבטל